Harmadik szempont

Közéleti kérdésekről szintézist keresőknek.

Egyetlen kérdés egész népemhez, kiváltképpen Fideszes barátaimhoz

2017. február 14. 20:58 - harmadikszem

orb.jpg 

Van egy egészen nyilvánvaló tény, amiről senki nem beszél kellő radikalizmussal. Az amerikaiak white elephant-nek hívják az ilyen jelenségeket arra utalva, hogy a dologról annak ellenére nem veszünk tudomást (nem megyünk miatta utcára, nem követelünk fejeket stb.) hogy nyilvánvalóan látjuk, sőt, ha akarnánk sem tudnánk nem észrevenni.

Egy ilyen white elephant szerintem a jelenlegi magyar miniszterelnök vagyonnyilatkozata. Beszélgetünk ugyan róla mindenféléket, meg röhögcsélünk is így-úgy, de most elsősorban mégis Fideszes barátaimhoz szólok, akikről semmiféle rosszindulatot nem feltételezek vezetőnk irányába, tehát szerintetek, kedveseim,

Igaz az, hogy Orbán Viktornak 700.000 Forint vagyona van?

Nekem tényleg ez az egyszerű kérdésem. És azt gondolom, hogy ezt senki nem hiheti el. Még a nagyon hülyék se. Nem. Ilyen nincs.

Ha viszont nem hiszitek el, akkor ebből logikailag vagyis szükségszerűen következik, hogy a nevezett vagyonnyilatkozata hamis adatokat tartalmaz, vagyis a miniszterelnök hazudott. Ha úgy tetszik okiratot is hamisított. Csalt. Azt meg ugye tudjuk, mi jár az olyan miniszterelnöknek, aki hazudik, hamisít és csal.

Szóval a kérdés engem tényleg érdekel: van az országban olyan ember, aki teljes ítélőképessége birtokában azt hiszi, hogy igaz az a miniszterelnök által megadott adat, hogy neki, 30 évnyi szakadatlan csúcshatalom és jelenleg is viselt s ezzel együtt 12 év miniszterelnöki hivatal után hetes-száz-ezer forintja van (meg egy fél lakás, kis szántó, autó semmi)?

Van?

Akad?

Létezik ilyen ember?

Ha tetszett a poszt, kövesd Facebook-közösségünket, és sose maradsz le a Harmadik Szempontról.

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://harmadikszempont.blog.hu/api/trackback/id/tr6312261808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.16. 12:48:43

"Igaz az, hogy Orbán Viktornak 700.000 Forint vagyona van? "

Engem egyaltalan nem erdekel, hogy Orban Viktornak 700 forintja, vagy 700 milliardja van.
Orban Viktorbol annyi erdekel, hogy magyarorszagnak, vegre nemzeti kormanya van, ami Orban Viktorral az elen evek ota kivalloan vezeti, intezi az orszag ugyeit.
Hogy rendbe hoztak orszag gazdasagot, (folleg a 2010-es allamcsod utan)

helyre allitottak a demokraciat, a normalizaltak a kozallopotokat (mar NEM lonek bele a rendorok tunteto tomegekbe)
hogy az orszag tekintelye befolyasa ORIASIT not az elmult 6 evben.
Szoval hogy vegere van egy JOL MUKODO ORSZAGUNK.

Az egyetlen kifogasolhato dolog, hogy a 2006-os gyilkosok nem ulnek eletfogytiglan bortonben.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 12:49:33

@Ballib cenzúrázók réme 24: értem, tehát te elhiszed, hogy 700.000 Forintja van őnekije?

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 12:50:25

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: az engem sem érdekel. De az igen, ha hazudik a vagyoni helyzetéről. Szerinted hazudik?

sas70 2017.02.16. 12:59:53

@nick papagiorgo: Van rálátásom a dologra és az "emberarcú NAV" egy nagy fideszes bullshit! Csak azért találták ki, hogy elleplezzék, miért nem vizsgálódnak pár politikus és holdudvara rendkívül gyors meggazdagodása körül. Az emberek meg elhiszik, mert még sohasem láttak vállalkozást belülről.

sas70 2017.02.16. 13:01:29

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: Így van, erősödéses jobban teljesítés esetének fennforgása van, osztjónapot!

nick papagiorgo 2017.02.16. 13:05:06

@sas70:
jó de ettől függetlenül, ha rendesen fizeted az adódat meg minden papírod rendben van, akkor nem vegzálnak. Vagy legalábbis nem tudnak megbüntetni.

régebben volt ilyen "APEH üldözötteinek szövetsége" vagy mi. Már akkor is csodálkoztam, hogy ezek vajon kik lehetnek, és miért üldözi őket a gonosz Apeh :)

Donald Duck 2017.02.16. 13:57:57

Szép napot.
Szórakoztató a trollok munkáját olvasni. Gyurcsánytól Sorosig mindenkit felhoznak érvként,
de egy sem írta még le, igen, vagy sem. Régebben ügyesebben dolgoztak, mulatságosabban érveltek de még így is megéri elolvasni őket, ha az ember röhögni akar.
Igaz, nem is ezért fizetik őket, hanem hogy tereljenek.
További szép napot mindenkinek.

270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk 2017.02.16. 14:10:23

@harmadikszem: Szerintem nem hazudik mert nincs ra oka, mert egy sikeres orszag sikeres vezetoje. De ha hazudna is, ebben az ertelmetlen, felesleges dologban, az sem erdekelne. Az egesz semmi mast nem szolgal, minthogy a libbantak minden evben mubotranyt keltsenek. Beszuntetnem a vagyonnyilatkozat tetelt, legfeljebb a libsiknek tennem kotelezove, mert rolluk tudjuk hogy lopnak.
Egyebbkent is, nem szamit hogy milyen szamot irt volna Orban 0-tol vegtelenig, akar igaz akar nem, ugyan ugy hazugsaggal vadolnak a tolvaj libsik.
Ha tul kicsi a szam az a baj, ha tul nagy akkor plane baj, ha meg a ketto kozott valami optimalis szamot irt volna, akkor azzal vadolnak, hogy direkt azert irt akkora szamot, hogy ne lehessen belekotni, "mikozben mi tudjuk hogy hazudik csal, lop, korrupt es meg diktator is"
Nevetseges, a lenyeg meg az, hogy az orszag sosem latott mertekben fejlodik, gazdagodik, normalizalodik.

torró 2017.02.16. 14:12:13

@nick papagiorgo:
Nem voltál vállalkozó, így nem is érted! Nem tudod úgy rendbe tenni a papírjaidat, mert azon kívül még ezer dologra kell figyelni. Mikor bejön az ellenőr az üzletedbe és elkezdi mondani, hogy ez nem jól van kiírva 30 rugó, ez sem jól van kiírva 30 rugó, amit persze ők mondtak meg, hogy mit kell kiírni milyen formátumban. És pillanatok alatt a nyakadba varnak 100 ezret vagy mint az egyik kollégának 1millió 200-at, majd megértenéd. És még sorolhatnám mennyit szednek be rólunk. És azt ki is kell termelni! Most meg már NAV a neve a behajtóknak.Azonkívül még fogyasztóvédelem, népegészségügyes, baleset védelmis, vámosok. Mindenki pénzt akar tőled lehúzni. Érted már?

wolves84lb 2017.02.16. 14:19:14

@$pi$: persze-persze...ahogy szíjjártó petike apukája is kőgazdag VOLT, meg simicska pistike apukája is az VOLT, mielőtt szemük fénye politikus lett. orbán cigány győző meg aztán végképp kőgazdag, kár, hogy még orbán sem magyarázza soha az apjával a dolgait, rasika iskoláját SEM.

Takarodj vissza orbán valagába, gagyi fideszcsicska...

wolves84lb 2017.02.16. 14:22:07

@Kivlov: hát Fletóval pont öngólt lőttél, mivel már milliárdos volt, mielőtt politikus lett. Ott meg ugye, lásd mészáros gázszerelő lőrinckét, senkinek nem szúrja a szemét, ha a kapcsolatainak köszönhetően nyer állami tendereket. Jut eszembe, hoznál néhány példát Fletó ilyetén val meggazdagodásáról? Biztosan tudsz...ha már felhoztad őt. Vagy csak sima fideszcsicska vagy te is. Ugye.

Arról nem beszélve, hogy ha majd orbán viktorka akár egyetlen percet is dolgozik, na majd akkor hozd fel ezt újra.

Bolsi Buster 2017.02.16. 14:23:17

Orbán Viktor vgyona 500 milliárd is lehetne tőlem, akkor se szavaznék az ElQrókra, akik évi cca. 2000-3000 mrd deficitet csináltak, miközben az ország a fejlődés látszatát is elkerülte.

Az napi 90-100 mrd ki az ablakon. Mig a csuti stadion plusz kisvasút egyszeri 5 mrd kiadás.

wolves84lb 2017.02.16. 14:24:54

@$pi$: 4.5M ft nyugdíjmegtakarítás és 70Ft/svájci frank "bukta", 45.000 frank után. Számold ki, b+...tőlem alsó hangon ennyit loptak el.

wolves84lb 2017.02.16. 14:26:50

@Jakab.gipsz: te valami ritka ostoba vagy, még a fideszcsicskák között is.

vigyorex 2017.02.16. 14:27:37

@harmadikszem: "tehát nem hiszed el hogy ennyi a vagyona"

ott kezdődik a porbléma, hogy egy szalmabáb maga a kérdésed, nem 700ezer orbán vagyona még a vagyonnyilatkozata alapján se.

Kivlov 2017.02.16. 14:27:41

@wolves84lb:
nagyon nem öngól. ő se dolgozott értem. kapcsolatokon keresztül szerzett pár milliárdos megrendelést.
de egyébként kutyát nem érdekli. ferkó legalább elintézte, hogy min. 12 évre normális kormány van. :D

wolves84lb 2017.02.16. 14:27:49

@$pi$: huhh, szóval egy ismert fideszcsicska nem létező ismerőse mondta ezt? Nahát...ez aztán tény a javából :))

vigyorex 2017.02.16. 14:31:10

@wolves84lb: "mivel már milliárdos volt, mielőtt politikus lett"

mármint milliárdos volt 23évesen? (1984-ben lett a KISZ Pécsi Városi Bizottságának titkára)

felső határ nincs 2017.02.16. 14:31:30

A következő a felállás: Orbán vagyona 700 ezer, tehát hazudik, bizonyítsa be hogy nem hazudik.

1. Orbán vagyona a vagyonbevallása szerint nem 700ezer

2. innentől annyi biztos hogy a poszter hazudik, és rágalmaz

wolves84lb 2017.02.16. 14:33:46

@nick papagiorgo: orbán védelmében már mindenre hajlandóak vagytok? Gyakorlatilag legalizálod a lopást/ügyeskedést/hazugságot, mert a nagy orbán is csinálja. És az a magyarázat, hogy "háddemindenkicsináljaazországban". Pont ez ez, basszameg...pont a "választott vezetőknek" lenne a feladata példát mutatniuk. Vagy nálatok a legnagyobb zsivány a legnagyobb király? Hol élsz te, tadzsikisztánban??

felső határ nincs 2017.02.16. 14:37:01

@wolves84lb: Nem, csak azt próbálja meg elmondani, hogy egészséges lelkületü emberek nem várnak el mástól olyat, amit önmaguk nem teljesítenek.

Azt csak a ballib ferdehajlamú propagandistái várják el másoktól hogy szentek legyenek. A véleményük azonban erősebben leszarós, mint valaha. Orbán dübörög a kétharmad felé, a karaván halad.

wolves84lb 2017.02.16. 14:37:39

@torró: tőled is megkérdezem: nem azért ők a vezetők, mert ők jobbak nálunk? Ők okosabbak/szebbek/becsületesebbek/stb...? Mert ha nem, akkor nekem egy rakás senkiházi ne mondja meg, mennyi adót fizessek...pl...adják ide a br béremet, és majd én befizetem, amit jónak látok. Hiszen ők sem tudják jobban elkölteni, mint én.

wolves84lb 2017.02.16. 14:41:05

@nick papagiorgo: csak az orbánisták szeretik ilyenkor egy kalap alá venni a politikusokat meg a népet. Nyilván mindenki hobbiból csal adót...mert kádár-népe vagyunk, ugye? És mivel ezt teszik sokan, akik enélkül bajosan élnék túl a hónapokat, ezért az is megteheti, aki amúgy dollárokkal fűt esténként.

wolves84lb 2017.02.16. 14:43:04

@270 milliárdot loptunk mégis korrupcióval vádolunk: blablabla...fideszbullshit. Államcsőd...nopersze...meg 2006os GYILKOSOK...

wolves84lb 2017.02.16. 14:46:42

@Kivlov: ha nem érdekel, akkor minek hoztad fel gyurcsányt? Na ez az igazi öngól, kis fideszeske...

wolves84lb 2017.02.16. 14:48:02

@vigyorex: Áruld már el nekem, mit csinált gyurcsány 89től 2002ig...melyik pártnak volt a tagja? Volt választott képviselő? Esetleg kormánytag? Miniszterelnöki tótumfaktum? Bármi?

Ja nem...

wolves84lb 2017.02.16. 14:50:58

@felső határ nincs: vagyis szerinted is mindenki adócsaló Magyarországon? És emiatt nyugodtan hazudhat orbán is? Akkor áruld már, titeket miért zavart annó Kóka helikoptere, meg karórája, meg gyurcsány milliárdjai? Hm? :) Hiszen ők is csak azt csinálták, amit a többiek. Max a fideszista gyökérférgek ugattak ezzel ellentétes dolgokat, lásd szargyártó petike, még mint fidelitasos kisbuzi...

felső határ nincs 2017.02.16. 14:53:23

@wolves84lb: Miért Orbán hazudott?

Ja, nem, csak a poszter hazudta biztosan, hogy Orbánnak a vagyonnyilatkozata szerint 700 ezre van. Eddig ennyit tudunk.

$pi$ 2017.02.16. 14:57:33

@wolves84lb: "Nahát...ez aztán tény a javából :)) "

Nem, egy poénos történet volt. Egy anekdota. Vicces sztori. Tudom, a helyes eljárás indexes trollok számára ha a móricka viccekbe is belekötnek, arra is acsarkodni kezdenek, de azért mégis fura mennyire nem veszitek észre magatokat.

felső határ nincs 2017.02.16. 15:03:17

De ha Orbán el is lopott volna 500 mrd-ot, akkor is a magyar ország és nép megmentőjének tartanám, mert ő tartja távol az ElQró bandát a kincstártól és a hatalomtól. Legfontosabb büne Orbánnak, hogy nem Recsken rohad az egész ElQró banda életfogytig. De akkor meg az lenne a független civil sajtó baja.

Nade - a leggazdagabb magyarnak Csányinak sincs 500 milliárdja. Az ElQrók viszont ennyivel adósították el Magyarországot egy átlgos hét alatt elqrásuk idején.

Ergo Orbán már azzal heti 100 milliárdot keres nekem mint adófizetőnek, hogy az ElQró bandát és a sleppjüket rendszeresen a flaszterbe tapossa a választásokon.

vigyorex 2017.02.16. 15:09:34

@wolves84lb: "nem azért ők a vezetők, mert ők jobbak nálunk?" Nálam nem pl jobbak. Neked lehet, hogy van némi kisebbrendűségi komplexusod.

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:11:07

@harmadikszem:

Nem hiszem el, mert két ingatlanja is van neki, mint azt említettem. Ami többet ér.
Meg egyéb ingóságai is az ingatlanokon kívül.

Te bizonyára azt kérded, hogy elhsizem-e hogy 700 ezer forintja van mindösszesen a számláin ?

Ahoz hogy kételkedjem ebben, kéne legalább egy információ morzsa arról hogy van még számlája.
Van neki ?
Te tudsz róla ?

Ballib cenzúrázók réme 24 2017.02.16. 15:13:56

@wolves84lb:

Miért ?

Te tudsz pl Orbán vagyonbevallásáról többet a közismert ballib pletykákon túl ?

vigyorex 2017.02.16. 15:18:39

@wolves84lb: " Áruld már el nekem, mit csinált gyurcsány 89től 2002ig...melyik pártnak volt a tagja?"

nem ez volt az állításod hanem az, hogy politikussága előtt gazdagodott meg. Márpedig egy városi kisztitkárság majd KISZ KB elnökség majd DEMISZ alelnökség (89 tudod amikor szerinted nem volt politikus) az politikusság bárhonnan is nézzük. És el ne próbáld játszani a naivát, miszerint az utána következő gazdasági "sikere" független az addigi politikai kapcsolati tőkéjétől (+ egy kis Apró segítség)

Kivlov 2017.02.16. 15:22:42

@wolves84lb:
semmi öngól nincs benne. csak qva unalmasak vagyok.

amúgy meg mit csinált qrcsi? kisz tag volt. :D :D :D

tompus 2017.02.16. 15:27:12

Rengeteg fehér elefánt van. Nem tüntet senki sem, hogy decemberben elszórt a kormány egy olimpiányi pénzt. Ugyanúgy nem foglalkoznak Orbán vagyonnyilatkozatával.

tompus 2017.02.16. 15:28:31

@wolves84lb: Inkább nézz utána, honnan szerezte a vagyonát.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 15:36:14

@Bolsi Buster: terelsz. Nem érdekel, mekkora a vagyona. De az igen, hogy hazudik róla.

$pi$ 2017.02.16. 15:38:12

@vigyorex: "Nálam nem pl jobbak. Neked lehet, hogy van némi kisebbrendűségi komplexusod."

Elég, ha abban jobbak, ami a dolguk. Elvégezted a jogot? Nem? Van államigazgatási tapasztalatod? Nincs? Szoktál nagy tömegeknek beszédeket tartani? Beszélsz rettenetes kiejtéssel angolul? :D

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 15:41:00

@wolves84lb: a legaljasabb szarból is próbálnák kimosdatni, de hidd el, nagyon, de nagyon szar lehet nekik. Olyan emberért kell kiállniuk, saját magukat szembeköpve, akikről minden sejtjük tudja már, hogy hazug és csaló.

Bolsi Buster 2017.02.16. 15:44:29

@harmadikszem: de eddig te hazudtad azt, hogy 700 ezer a vagyona. A vagyonbevallása mást mond.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 15:44:39

@Ballib cenzúrázók réme 24: nekem bőven elég ha azt mondod, igen, te elhiszed, hogy összesen 700 000 foinrtja van. Akkor nem lesz több kérdésem. DE valahogy ezt eddig a több mint húszezres drága közönségem egyetlen tagjának sem akaródzott leírnia. Vajon miért?

felső határ nincs 2017.02.16. 15:46:44

@harmadikszem: Az, hogy a posztban hazudsz, igaz.

Hogy Orbán hazudik-e, azt nem tudom. Csak most olvastam a vagyonbevallását, abból kiderült hogy te hazudsz.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 15:55:52

Na szegény, szegény, önbecsapó barátaim, akik próbáltok terelni mindenféle szarsággal, kezd elegem lenni kétségbeesett helyzetetekből.

Azok kedvéért, akik nem képesek letölteni a 2017-es vagyonnyilatkozatot, íme a részletek:

Van egy fél lakása és 2013 óta egy parasztháza bivalybasznádon. Folyószámlán (de az is a feleségével közösen )742.000 forint.
Gépkocsi semmi
Ingóság semmi
Vagyontárgyak semmi
Részvény semmi
Kincstárjegy semmi
Kötvény, állampapír semmi
Vagyonjegy semmi
Egy rohadt biztosítás: még az is semmi
Megtakarítás, takarékbetét semmi

A bevallás szerint tehát Orbán Viktor miniszterelnöknek a fél lakásán és az értéktelen parasztházán kívül 742.000 pénz alapú vagyona van, semmiféle más elképzelhető vagyontárgya, betéte, megtakarítása nincs. Nincs. Szegényebb mint nagyanyám.

Ha csőtörés van nála, nem tudja megjavíttatni. Nincs rá pénze. Ha a tető elvisz pár cserepet a háztetőről, neki annyi. És szerencse, hogy még autója sincs, mert egy durvább szervíz díját nem tudná rákölteni.

A kérdésem akkor, immár részletesebb adatok birtokában: te bazdmeg ezt elhiszed? Igen, vagy nem?
Nem kell a Gyurcsány nem kell a Soros nem kell a szemétjunió csak azt kérdezem tőled, amit te is magadtól: hazudik ez az ember?

Jakab.gipsz 2017.02.16. 15:57:05

@Ballib cenzúrázók réme 24: Soros Gyuri mint filozófus nagy rafinált de nem túl okos, hazug filozófiával kufárkodik, a trükk lényege önbeteljesítő jóslatokkal manipulálja a piacokat, a független média pedig terjeszti a mételyt.

vigyorex 2017.02.16. 15:59:49

@harmadikszem: " De az igen, hogy hazudik róla." eddig bizonyítottan te hazdusz róla a posztban

vigyorex 2017.02.16. 16:02:22

@harmadikszem: "Ha csőtörés van nála, nem tudja megjavíttatni."

Ha nálatok ennyi egy csőtörésjavítás akkor szólj mert a feléért megcsinálom neked számlával

$pi$ 2017.02.16. 16:09:00

@harmadikszem: "semmiféle más elképzelhető vagyontárgya, betéte, megtakarítása nincs. Nincs. Szegényebb mint nagyanyám. "

Marhaság, egy bizonyos értékhatár alatt nem kell beírni a dolgokat a vagyonbevallásba. Nyilván van tévéje, meg fogkeféje meg ilyenek. Ha a nagyanyád töltene ki ilyen vagyonnyilatkozatot az is pont ilyen üres lenne.

De azért csak oszd az észt, hogy semmi, semmi, semmi, semmi, semmi, semmi....

Kivlov 2017.02.16. 16:12:06

@Gyűrött Papír:
készülök az újabb cumitokra.

felső határ nincs 2017.02.16. 16:12:30

A felesége nevén levő folyószámlát nem kell feltüntetni, a felesége cégének a folyószámláját se kell feltüntetni, stb. Szerintem megoldják a csőtörést, ha kell.

Macropus Rufus 2017.02.16. 16:27:59

"vagyis a miniszterelnök hazudott."
milyen meglepő...

sas70 2017.02.16. 16:31:02

@felső határ nincs: Anyuka biztosan sokat spórolt össze a gyes-ből, úgyhogy neki van lóvéja!

felső határ nincs 2017.02.16. 16:41:45

@sas70: anyuka tanult, van szakmája és cége. Lehet utána csinálni.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 18:03:55

@$pi$: ÁHHÁÁHÁHÁÁHÁHÁHÁ köszönöm, ez jól esett, rég röhögtem ilyen jót! Tehát akkor szerinted van 700.000 forintja meg néhány jelentéktelen tárgya, tévé, fogkefe, ilyenek :D :D :D Imádlak.

$pi$ 2017.02.16. 19:52:46

@harmadikszem: "Tehát akkor szerinted van 700.000 forintja "

Honnan a vérből tudnám milye van? Hol írtam én olyat, hog tudom milye van?

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 20:05:34

@$pi$: nézd ne nézzük egymást teljesen hülyének. Pontosan tudod, hogy nagyságrendekkel több pénze van. Ez olyan, mintha én azt mondanám, hogy nem tudom pontosan, hány kiló egy ámbrás cet. Mint ahogy tényleg nem tudom. De ettől még pontosan tudnám, hogy h a z u d i k, aki azt állítja, hogy 15 deka. Kurvára mindegy, hogy 7 milliárdja vagy 70 milliárdja van (a hazugság szempontjából legalábbis) de az egy képünkbe dobott mosogatórongy, hogy 700 ezre. Mármint az őt védeni kényszerülők képébe van dobva, mert én ugye egy szavát sem hiszem hosszú évek óta - nem mindig volt ez így - szóval nekem védenem se kell ;)

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.16. 21:30:35

@ursus artos: Igen, elég hülyeség az adó de mindenre rárakják az "elvtársak", és hát nem tudok mindent kínából rendelni.

fidesz maszop dk egykutya 2017.02.16. 21:32:33

@Kivlov: csináltam volna, csak négykézláb nehéz lett volna. De most is lehet csinálni forradalmat...

TothJanJ 2017.02.16. 21:44:57

Megfontolásra azért ajánlok egy saját példát mindenki helyettesítse bele önmagát; pl. én pontosan ismerem a saját vagyoni helyzetemet és ha le kellene nyilatkoznom egy ilyet, teljesen szabályosan és pontosan ki tudom tölteni az ívet, egy vessző szabálytalanság, pontatlanság nem lenne benne. Ugyanakkor tudom amit tudok, és ha valaki megkérdezné tőlem hogy mim van, és én arra őszintén a teljes igazat akarnám válaszolni akkor más lenne a válasz mint a vagyonnyilatkozatban. Kérdés: Hazudok én a vagyonnyilatkozatomban? Nem érzem úgy, mert pontosan ismerem, hogy mik a kérdések, mik a használt fogalmak definiciói, és én azoknak megfelelően teszem meg a nyilatkozatot. De, legyen: a törvény szelleme mást kíván mint a betűje, ez csak jogi csűrcsavar mondhatnánk. Viszont ha azt írnám a vagyonnyilatkozatomba amit a "ha valaki megkérdezné tőlem" kezdetű részre válaszolnék, hát engem ott kaparna el a NAV, mert nem a definiált fogalmaknak megfelelően és nem (csak) a feltett kérdésekre válaszolnék.

$pi$ 2017.02.16. 21:51:19

@harmadikszem: "nézd ne nézzük egymást teljesen hülyének. Pontosan tudod, hogy nagyságrendekkel több pénze van."

Nem, nem tudom. Én igencsak megkülönböztetem a "hiszem" és a "tudom" szavakat, míg te láthatólag összekevered. Semmiféle bizonyítékod nincs arra, hogy több pénze van, bizonyítékok hiányában pedig marad a hit.

"Kurvára mindegy, hogy 7 milliárdja vagy 70 milliárdja van"

Nem tudod, hogy 7 milliárdja van vagy 70 milliárdja. Ez egy jó kezdés, ennyit már elfogadtál. Ott lihegnek a nyakába a ellenzék emberei, néha a titkosszolgálat, amikor ellenzékben van, az indexes újságírók drónokat küldenek a háza fölé, körülbelül egymillió ember vádolja azzal, hogy ennyi vagy annyi milliárdja van, minden magyar újságírónak a legnedvesebb álma, hogy csak pár milcsivel megfogja. Évtizedek óta!

Eleddig a következőkre jutottak:
(1) Vannak gazdak ismerősei. Sokaknak nincsenek, de a miniszterelnöknek vannak.
(2) A lánya drága iskolába járt.
(3) A kutyája valószínűleg egy ismerősénél lakik.

Félreértés ne essék: hinni annyi, mint valamit bizonyítékok hiányában is elfogadni. Tudni annyi, mint ésszerű megfontolás után a bizonyítékok mérlegelése alapján elfogadni.

Mivel magyarázod, hogy te nem *hiszed*, hanem *tudod*?

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 22:07:00

@TothJanJ: nem értem miért szórakozol. A miniszterelnöknek az lenne a _dolga_ hogy a törvény betűjét a szellemével összehangolja, nem az, hogy a saját maga által kétharmados többséggel évtizede kormányzott országban megcsalja a saját törvényeit. Hogy a tökömbe jön ez ahhoz, hogy mint csinálsz te vagy bárki más, akinek a törvények igazságosságkritériumához lófasz köze nincs, se ráhatása?

Én komolyan csodálkozom azon ha normális emberek minden ésszerű határon túl védelmezik a védhetetlent. De hát oly sok mindenen csodálkoztam már :D

$pi$ 2017.02.16. 22:29:29

@harmadikszem: "értem. És hiszed-e, hogy ennyije van? "

Nem tudom, hogy mennyi pénze van.

TothJanJ 2017.02.16. 22:29:43

@harmadikszem: Szerintem idáig te védekezel/védelmezel a leglátványosabban; hiszen a demokratikus állam intézményeinek, jogrendjének képeit próbálod számonkérni valamin aminek azt kell hogy mondjam nem rejtve ám hanem nagyon látványosan semmi köze ehhez. Miniszterelnök? Vagyonnyilatkozat? És én szórakozom? :)

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 22:35:33

@$pi$: nem akarsz válaszolni, én ezt nagyon megértem.

$pi$ 2017.02.16. 22:38:09

@harmadikszem: "nem akarsz válaszolni, én ezt nagyon megértem. "

Igen érdekesnek tartom, hogy annyira a hit vezérel mindenkit, hogy ha azt mondom "nem tudom", akkor nem hiszik el. Azt hiszik, hogy én is hívő vagyok. :D

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 22:39:59

@TothJanJ: én nem szórakozom, halál komolyan gondolom hogy aki ilyen elképesztő mértékben pofátlanul a nép képébe hazudik, annak nincs helye még egy ilyen keleti típusú demokráciában sem semmiféle állami poszton. Szórakozni inkább azok szórakoznak akik szintén ezt gondolják, ráadásul tudják is, hogy ez egy pofátlan csaló hazugság, mégsem mondhatják ki, hogy a király meztelen (és itt nyilván nem rád gondolok aki simán kimondhatná épp).

Te viszont most azt állítod hogy az itthoni intézményeknek látványosan semmi köze a demokráciához, ez erősebb állítás, mint az enyém. Rajta vannak a fiúk, hogy így legyen, de talán még nem ennyire rossz a helyzet.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 22:43:30

@$pi$: de miért nem tudod? Hiszen leírta kerek perec. Tán nem hiszel neki? (tudod, a tudás az ismeretelméletben nem más, mint igazolt hit, vagyis a tudás episztemikusan és logikailag is megköveteli a hit meglétét: fordítva ez persze nem igaz). Szóval ha elhiszed, hogy Orbán igazat vallott, akkor azt is el kell hinned (ha logikusan gondolkodsz) hogy ennyi a vagyona, nem több. Ha nem hiszed el, akkor viszont vagy nem gondolkodsz logikusan, vagy Orbán hazudott, tertium non fucking datur.

$pi$ 2017.02.16. 22:58:02

@harmadikszem: "de miért nem tudod? Hiszen leírta kerek perec. Tán nem hiszel neki?"

Vannak erős és vannak gyenge bizonyítékok. Az, hogy leírta mindenképpen bizonyíték, tanuvallomás. Viszont elég gyenge bizonyíték, hiszen csak egy ember állította és erősen az érdekében állt azt állítani amit állít. Ennyi bizonyítékra még azt mondani, hogy "tudom" nem logikus.

Van erősebb bizonyíték is arra, hogy Orbán Viktornak nincs jelentős vagyona: van az apjának. Ha én a helyébe lennék nekem sem lenne jelentős vagyonom, a politika érdekli, azzal foglalkozik, nem kell beszennyeznie a kezét anyagiakkal: azokkal az apja foglalkozik. Ha megszorul, ha a gyerekeknek kell pénz, akkor ott az apja, ha kocsival akar menni valahová, akkor ott a sofőrje, ha egy jó tévét akar, akkor több mint egymilliós a fizetése. Ha majd nyugdíjba vonul, akkor megörökli apjától a nagy vagyont és eléldegél.

Gondolj bele: mi a fenének kellene Orbán Viktornak több mint másfél millió havonta? Mbilszámlára? Benzinre? Anyagi biztonság miatt? Mindezek így is megvannak neki. Miért kellene neki százmillió a számlájára? Ha a gyerekének svájci iskola kell felhívják a nagypapát és az kifizeti.

Ez egy elég erős bizonyíték arra, hogy nincs nagy vagyona: merthogy logikus, minek lenne? De persze még ez sem elég arra, hogy azt mondjam, hogy én "tudom". Nem tudom, honnan a fenéből tudnám? Nem cseresznyézünk egy tálból, nem járunk össze fröccsözni.

$pi$ 2017.02.16. 23:01:56

@harmadikszem: "tudod, a tudás az ismeretelméletben nem más, mint igazolt hit"

Ez meg egy baromság, ne terjeszd. Már máskor is hangoztattad, akkor is mondtam, hogy ez marhaság. A nagy keresztény gondolkodók nagyjából Pál óta egyetértenek abban, hogy a tudáshoz nincs szükség hitre, a hithez nincs szükség tudásra. Az ismeretelméletben meg nincs olyan, hogy "hit".

De mondok egy találó és vicces definíciót: hinni annyi, mint úgy tenni, mintha tudnánk, miközben fogalmunk sincs.

Meglepően találó!

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 23:51:11

@$pi$: túlértékeltelek, azt hittem legalább egy BA-d van valahonnan. Én tényleg nem hittem hogy tőlem fogod megtudni, hogy az ismeretelmélet hit-fogalma (vélekedés, sejtés) nem azonos a vallások hit-fogalmával, de akkor most elregélem neked. Ha csak egy féléved is lenne filozófiából ever akkor most átéreznéd mennyire ciki vagy. És bazdmeg még az ilyenek okoskodnak, eszem megáll.

hu.wikipedia.org/wiki/Ismeretelm%C3%A9let

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.16. 23:59:15

@harmadikszem: és nagyon, de nagyon kíváncsi leszek, hogy miután elolvasod, próbálsz rákeresni máshol és látod, hogy ez egy annyira alap képlet mint a 2+2 = 4, lesz-e annyi tököd, hogy beismered, tévedtél, vagy ugyanúgy terelsz, kanyarogsz és szűkölsz tovább, mint a van-e viktornak 700-nál több pénze? kérdésben.

Keresztények, konzervatívok, mi? Gerinctelen, nagypofájú félig sem műveltek, cinikus tolvaj gazemberek, azok vagytok ti, nem keresztények. Szádra mered venni az egyháztanítókat? Szégyentelen.

vigyorex 2017.02.17. 07:15:27

@harmadikszem: "Gerinctelen, nagypofájú félig sem műveltek, cinikus tolvaj gazemberek, azok vagytok ti, "

Na végre kitört belőled az öszinte.

"Mi sokkal jobban gyűlölünk benneteket, mint ti minket!"

$pi$ 2017.02.17. 07:37:01

@harmadikszem: "Ha csak egy féléved is lenne filozófiából"

El nem tudod képzelni mennyire lesz.rom a filozófiát. Áltudományos marhaság, semmire jó, olyan marhaságokat termel mint amiket itt beszélsz.

Szilárd vélemény 2017.02.17. 07:39:09

@$pi$: végigolvastam a kommentjeid. Mivel nem Birca féle troll vagy, ezért megpróbálok normálisan válaszolni az okfejtéseidre.

Először is én nem vagyok miniszterelnök, de több a megtakarításom, mint neki, sőt van pár barátom, akik nem is keresnek sokat ugyan, de mivel van már lakásuk és jól gazdálkodnak, ezért van 3-400ezer Ft megtakarításuk. Ezért nehezen hiszem el, hogy 7 év után 2 milliós havi fizetés mellett ennyi a megtakarítása.

A másik a lánya tandíja. Ha nem ő fizette, hanem a nagypapa, akkor miért nem nyilatkozza ezt le. Persze írhatnád, hogy a magánügye, de nem az, mert ő az ország miniszterelnöke és egy ilyen kaliberű támadásra nem pökkhendiséggel kellene válaszolnia, hanem csak ennyit lenyilatkoznia. Ezt vagy elhinné valaki, vagy nem, de többen megnyugodnának, mert legalább szóba állna a néppel.

A harmadik meg annyi, hogy feltett egy egyszerű kérdést a blogíró és a válasz helyett mindenki csak ferdít. Én is azt mondom, hogy lehet nincsenek milliárdjai, de a 700ezer pofátlanul kevés megtakarítás 11 év miniszterelnökség után és ez tényleg nem hihető.

És az utolsó meg ahhoz amit írtál, hogy ő a politikának él és azzal foglalkozik. Valószínűleg nem ismertél még igazán gazdag és/vagy nagyhatalmú embert, mert akkor nem írnál ilyeneket. Teljesen tévúton jársz a gondolkodásuk terén.

Ettől még liberális demokrataként, ha nem is értem a szavazóit el tudom fogadni, hogy ők így gondolkodnak és ezeket elfogadják. Viszont én azon a véleményen vagyok, hogy ideje lenne a politikában a tényeket nézni és nem azt hogy mit állít Orbán, Vona, Gyurcsány és a többiek.

TothJanJ 2017.02.17. 07:46:44

@harmadikszem: Formálisan van köze hiszen épp szemfényvesztésből/konformitásból lettek ezek '89 után megcsinálva amikor ugye elképzelhetetlen volt hogy ne a győzteseket majmoljuk és az ő szája ízüknek próbáljunk megfelelni, plussz még a népnek is adjuk meg az önkontroll illúzióját (addig sem tetszenek forradalmat csinálni). Ez egy szimulált demokrácia ami rosszabb mint egy rosszul működő demokrácia. Nem annyira látványosan szimulált mint mondjuk az afganisztáni demokratikus választások tíz éve de azért eléggé látványosan. És akkor ezen belül beszélnek itt miniszterelnökről meg vagyonnyilatkozatról meg hazugságról, nekem totális félreértésnek tűnik és aszerint is reagálok rá.

$pi$ 2017.02.17. 07:56:16

@Szilárd vélemény: "végigolvastam a kommentjeid. Mivel nem Birca féle troll vagy, ezért megpróbálok normálisan válaszolni az okfejtéseidre."

Mindig is próbáltam józanul érvelni. :)

"Ezért nehezen hiszem el, hogy 7 év után 2 milliós havi fizetés mellett ennyi a megtakarítása."

Mondjuk nem 2 milliós a fizetése, hanem 1,5 és azt hiszem ez bruttó. Mindegy. A lényeg az, hogy az alacsony megtakarítás valóban furcsa, de nem lehetetlen. Ha neked és az ismerőseidnek is lenne papája, akinek 7 milliárd a vagyona, akkor lehet, hogy ti is felélnétek a pénzt. Lehet, hogy a felesége számláján van pár millió, az övén meg minek, felélik, ha még kell, akkor papa segít.

Szokatlen, de nem lehetetlen. A világ tele van szokatlan dolgokkal.

"A másik a lánya tandíja. Ha nem ő fizette, hanem a nagypapa, akkor miért nem nyilatkozza ezt le. "

Nyilván megvan ennek az oka. Nekem fogalmam sincs milyen módokon lehet kezelni az ilyen ellenzéki vádakat, melyik a hatékony módszer, melyiket mikor kell használni. Gondolom ha komolyan megszorítják, akkor bemutat valami papírt, addig meg az a policy, hogy nem foglalkozik velük.

"Persze írhatnád, hogy a magánügye, de nem az, mert ő az ország miniszterelnöke és egy ilyen kaliberű támadásra nem pökkhendiséggel kellene válaszolnia, hanem csak ennyit lenyilatkoznia."

Úgy válaszol, ahogyan jónak látja. Ha a pökhendiséggel gondol több szavazatot szerezni, akkor azzal. És egyébként a pökhendiség szubjektív dolog, lehet, hogy a szavazói nagy részének tetszett.

"A harmadik meg annyi, hogy feltett egy egyszerű kérdést a blogíró és a válasz helyett mindenki csak ferdít. Én is azt mondom, hogy lehet nincsenek milliárdjai, de a 700ezer pofátlanul kevés megtakarítás 11 év miniszterelnökség után és ez tényleg nem hihető."

Magadból indulsz ki. Sok ember sokféleképpen csinál dolgokat, szerintem minden egyes ember életében lehet találni minimum 3 hihetetlen dolgot. :) Én magam is elég sok dolgot abszolút máshogy csinálok mint a többség, amikor néha elmondok pár dolgot az ilyen blogokon, akkor rendszerint semmit nem hisznek el belőle.

Hogy mást ne mondjak nekem is kábé annyi a fizetésem mint orbánnak (hangyányit kevesebb, bár nem tudom ő mennyi adót fizet). A bankszámlámon is kábé annyi pénz van mint az övén, mert nemrégiben ingatlant vettem és még mindig mélyrepülésben vagyok. Fogadni mernék, hogy az itteni hozzászólól 99.9%-a nem hisze ezeket el rólam. :D

"És az utolsó meg ahhoz amit írtál, hogy ő a politikának él és azzal foglalkozik. Valószínűleg nem ismertél még igazán gazdag és/vagy nagyhatalmú embert, mert akkor nem írnál ilyeneket. Teljesen tévúton jársz a gondolkodásuk terén."

Szóval orbánnak sok pénze kell legyen, mert te ismered a gazdag embereket és azoknak olyan a gondolkodása, hogy gazdagok? :D

"Ettől még liberális demokrataként, ha nem is értem a szavazóit el tudom fogadni, hogy ők így gondolkodnak és ezeket elfogadják. Viszont én azon a véleményen vagyok, hogy ideje lenne a politikában a tényeket nézni és nem azt hogy mit állít Orbán, Vona, Gyurcsány és a többiek. "

Hanem azt amit te állítasz? Vagy a politikai ellenségei? Vagy az indexes blogok? Teljesen megértelek amikor azt mondod, hogy nem szabad hinni nekik, én is ezt mondtam. De akkor a másoknak miért hiszel? Ha következetes vagy, akkor azt kell mondanod, hogy egyik fél sem mutatott be erős bizonyítékokat ergo nem tudod, hogy melyiknek van igaza... ha egyáltalán van köztük olyan, amelyiknek igaza van.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.17. 08:29:13

@$pi$: Gerinctelen gyáva férfiatlan alak vagy igazán sajnálom.

$pi$ 2017.02.17. 08:37:28

@harmadikszem: "Gerinctelen gyáva férfiatlan alak vagy igazán sajnálom. "

Ez valami érv akar lenni? Vagy azt hiszed, hogy most ettől rosszul fogom érezni magam? Vagy... megvan! Neked erre áll fel! :D

ursus artos 2017.02.17. 08:44:23

Ne keverjük a megtakarítás és a számlán lévő kápé fogalmait.
Orbánnak a bevallás kitöltésének pillanatában 700 pénz volt a számláján.

Szilárd vélemény 2017.02.17. 08:57:28

@ursus artos: egy dolgot tisztázzunk. Nincs olyan hogy számlán lévő kp. Vagy készpénz vagy számlapénz. És ha megnézed a vagyonnyilatkozatban külön hely van a megtakarításoknak, ahova semmi sincs beírva, tehát 0.

Szilárd vélemény 2017.02.17. 09:02:32

@$pi$: úgy látom nagyjából értjük egymást.

J. Mutzenbacher 2017.02.17. 10:04:25

@$pi$:
"Gondolj bele: mi a fenének kellene Orbán Viktornak több mint másfél millió havonta? Mbilszámlára? Benzinre? Anyagi biztonság miatt? Mindezek így is megvannak neki. Miért kellene neki százmillió a számlájára? Ha a gyerekének svájci iskola kell felhívják a nagypapát és az kifizeti."
Jó, hogy ezt leírtad. Mivel a fizetését (+a felesége jövedelme) nem tudja mire elkölteni, hol a felhalmozódott fizu?

$pi$ 2017.02.17. 10:12:17

@J. Mutzenbacher: "Jó, hogy ezt leírtad. Mivel a fizetését (+a felesége jövedelme) nem tudja mire elkölteni, hol a felhalmozódott fizu? "

A felesége jövedelme nyilván a felesége számláján van. Vagy nem. A fizetésüket meg felélték. Miért ne tehették volna meg?

Vagy szerinted a teljesen legálisan megkeresett pénzt titkos svájci számlán tartják hátha sikerül lebukni vele? Annak meg mi értelme lenne?

$pi$ 2017.02.17. 10:14:48

@Szilárd vélemény: "Én például azt mondom, hogy van olyan is, amit jól csinálnak,"

Én is. Meg vannak, amikkel nem értek egyet. Én pölö nem rendeznék olimpiát. focira sem költenék... meg még pár dolog. persze nem biztos, hogy mindezekben nekem van igazam.

J. Mutzenbacher 2017.02.17. 10:29:58

@$pi$: Nem tudja elkölteni a fizuját.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.17. 14:51:11

@$pi$: ez egy év konklúziója, nem pusztán egy érv.

Először azt mondod

"Az ismeretelméletben meg nincs olyan, hogy "hit"."

miután megmutatom, hogy ez mennyire nincs így, magát a filozófiát (aminek amúgy az ismeretelmélet is része) nevezed hülyeségnek egy óvodás szintjén. Érted: kiderült, hogy pofázol róla de hülye vagy hozzá, erre nem beismered, mint egy férfi, hanem vonyítasz, hogy úgyis hülyeség az egééééész. Egy vicc vagy öreg, ez a helyzet.

$pi$ 2017.02.17. 15:10:38

@harmadikszem: "Egy vicc vagy öreg, ez a helyzet. "

jah, jó'van, akkor a filozófia nem hülyeség. jól van, örülj neki, filozofálj. hivatkozz különféle filozófia elméletekre az érveidben. használd ezt a kettőt a világ megismerésére: filozófia és vallás. jó messzire szaladsz velük.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.02.17. 16:11:10

@harmadikszem: Azért azt vedd figyelembe, hogy egy agyatlan fidesznyikkel "beszélgetsz". Pl. én ezekkel sosem tudok párbeszéd-közeli helyzetbe (sem) kerülni, mert mindig, már az elején annyira rácsodálkozom a "jé ez beszél" jelenségre, hogy aztán úgy is maradok. És ha te is belegondolsz, ez tényleg nagy dolog ám. Nem azon kell csodálkozni, hogy egy ilyen agy nélküli szegény ember nem tudja, hogy mi a filozófia, az mire való, stb. hanem már maga az csodálatos, hogy ezek egyáltalán beszélnek. Hogy mit, az természetesen nem is számít. Beszélnek! Hallelúja!

Gyűrött Papír 2017.02.17. 16:29:06

@Kivlov: Arra készülsz, amire szeretnél. Ha morálisan vagy anyagilag megéri, tedd.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.17. 16:47:33

@ipartelep: köszönöm, ez most könnyített a lelkemen ;)

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.17. 16:52:33

@TothJanJ: én nem vagyok ennyire cinikus. Szerintem Orbánék az első 1-2 évben komolyan gondolták. Aztán elment az eszük, illetve elvitte őket a sok komplexus (140 centis tájszólásos teknős cigányként nagyon erős jelenlét kell ahhoz, hogy az ember elhordjon ekkora hatalmat).

Egyébként normális demokráciákban (vagy ha neked jobban tetszik: demokráciákban) erre találták ki azt, hogy ne lehessen valaki egynél többször visszaváltható, illetve pont a napokban beszélgettem egy angol csákóval aki elmondta, hogy Angliában minden vesztett választás után új pártvezetés alakul ki automatikusan. Ez is arról szól, hogy ne alakulhasson ki személyi kultusz. Az egy egészen példátlan dolog az igazi Európában, hogy valaki 30 évig, vagy még tovább egy párt egyszemélyes vezetője. Kubában meg Kolumbiában előfordul az ilyen, ja meg nálunk.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.02.17. 16:53:17

@harmadikszem: visszaváltható, baszki :D Mármint újraválasztható.

Torz 2017.04.09. 10:09:53

@$pi$: Gratulálok az éleslátáshoz. 5-10 éve a XX-XXI. sz egyik legnagyobb világgazdasági válságában csücsültünk.