Harmadik szempont

Közéleti kérdésekről szintézist keresőknek.

Újabb kérdés fideszes barátaimhoz

2017. április 07. 21:30 - harmadikszem

orbanbru.jpg

Mivel a múltkori kérdésem, melyben azt kérdeztem, hogy szerintetek igaz-e, hogy a miniszterelnöknek 7, azaz hetesszázezer forintja van, nagyon népszerű volt, most megtoldom még egy újabbal is. Kíváncsi vagyok, sikerül-e rá éppoly kevéssé válaszolni, mint az előzőre – persze arra se nagyon lehetett mit.

Na szóval itt van ez a CEU dolog, meg a mocskos nyugat, meg a csaló amcsi egyetem. Én ezt értem, nagyon is értem. Csak azt nem értem, hogy hogyan lehet az akkor, hogy mind Orbán Viktor, mind pedig Áder János elnök urak leányai hasonló feltételekkel működő nyugati egyetemeken tanulnak?

Tehát még egyszer, drága Fideszes barátaim! Ha mármost a nyugati egyetemek mindenféle mocskot, szemetet tanítanak, és ezért, nagyon helyesen, nemzetünk nagyjai kisöprik őket ezen Édenből, akkor vajon saját gyermekeiket miért a hanyatló nyugatra járatják? Nem szeretik őket? Rosszat akarnak nekik? Mintegy büntetésből?

Na de még ha csak. Mert ugyebár a CEU nem csak nyugati, de csaló is, mert az USA-ban akkreditált diplomát ad, miközben nem ott működik. A baj ezzel az, hogy pontosan ugyanezt mondhatja el magáról Orbán Ráchel svájci, illetve Áder János lányának angol iskolája is, ugyanis mindkettő Amerikában van akkreditálva, akárcsak a CEU. Most akkor méltóságos uramék csalókhoz adták a lányaikat? Ráadásul ennyi pénzért?

Nem értem én ezt kedves fideszes barátaim. Hogy lehet az, hogy ami nekünk, a nép egyszerű fiainak és lányainak bűn, csalás és szentségtörés, az a hatalmasok és b. családjaik számára nem csak szabad, de egyenesen kívánatos is?

Hát ti tényleg nem veszitek észre milyen ocsmány módon, milyen lenézően, milyen nyíltan és rendíthetetlenül vagytok teljesen hülyének nézve?

Ha tetszett a poszt, kövesd Facebook-közösségünket, és sose maradsz le a Harmadik Szempontról.

 

 

318 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://harmadikszempont.blog.hu/api/trackback/id/tr612408893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

VaradiJanos 2017.04.09. 17:27:19

@Pop40: "Nem járok tüntetni, nem vagyok pesti, ha ott laknék, mennék.
Így csak szavazni megyek majd jövőre a hazaáruló tolvajbandád ellen."

Ejnye, ennyi energiát már nem akarsz belefektetni a szent ügybe?
Szavazni pedig mindenképpen menj el, nehogy ne legyen meg az 5 százalék!

midnightcoder2 2017.04.09. 17:30:06

@élhetetlen: Nem tudom, szerintem azért egy ELTE progmat, vagy egy Kandós villamosmérnöki egy picit többet ér mint bármi amit a CEU-n szerezhetsz - hacsak nincsenek extra softskilljeid...

kiskutyauto 2017.04.09. 17:39:11

Méghozzá szemeszterenként 15 millió forintért tanulnak e hazaáruló paraziták korcsai, ezeken a nyugati egyetemeken...!!!! HONNAN A PÉNZ? Meg is válaszolom, a MAGYAR NÉPTŐL ELRABOLT PÉNZBŐL!!! De a magyarbirka ennyire hülye, hogy a pofájába röhögve lehet kisemmizni... MEG IS ÉRDEMELJÜK!!!

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.09. 17:43:01

@Zionnépe:

"Az, hogy a kettős mérce alapján ők járhatnak ilyen egyetemre, de otthon bezáratják, és még ráadásul merőben Nyugat-ellenes is Orbán (Áder szerintem nem), így fura látni, hogy elnézitek az ilyen ambivalens helyzetet és akárhova is hazudik, nektek akkor is igaz lesz, ha nyilvánvalóan 2 egymással szöges ellentétben álló állítása közül az egyik hazugság!"

Egyáltalán nem biztos, hogy bezárjak! Egy szerződésen múlik a dolog. Még campus-t sem kell létrehozni a szarmazasi orszagban. A nyilatkozatokból úgy tűnik, hogy az USA kormányanak is fontos ez az egyetem, mert amerikai. Szerintem lesz valami kompromisszum, es tovabb működhet. Most mindenki úgy viselkedik, mintha már bezartak volna!

roxxtar 2017.04.09. 17:53:13

@Zionnépe: Elfogadom amit írsz. De kérlek, ha azt állítod, hogy 'ilyen egyetemekre' járnak a gyermekik, akkor nevesítsd nekem ezeket az egyetemeket. Ennyit akartam kérni. Nem akarok kötekedni, csak random szart ne toljunk már be...

mojoking77 2017.04.09. 17:58:42

@VaradiJanos: Basszus, hetvegen is melo?
Ilyenkor legalabb adnak tulorapenzt Habonyek, vagy kotelezve vagytok, fuggetlenul attol, hogy milyen nap van?

élhetetlen 2017.04.09. 18:18:11

@midnightcoder2: Nem ugyanarról beszélünk. Tudod, én már régen végeztem, és nem egyszerű összehozni a régi képzést a mostanival. Pont jó példákat hoztál. A Kandó főiskola volt,(ott végeztem számítástechnika szakon), de azzal a végzettséggel pl. nem lehetett doktorálni, ahhoz egyetem kellett. Az ELTE prog.mat. szintén hároméves alapképzés volt, az sem egyetemi volt, csak főiskolai, de rá lehetett tenni a plusz két évet, vagy a mai nevén „mester képzést”. Én az alk.mat.-ot végeztem, ez az öt éves volt, tehát a mai „mester”. Most annyi változott, hogy nem okvetlenül ott kell elvégezned a mestert, ahol az alapot megszerezted, vagy nem ott kell megcsinálnod a doktorit, ahol a mestert megszerezted. Tehát arról beszélni, hogy az alapképzés ér-e többet, vagy az, amit ráteszel, ez abszurd, mert az alapképzés nélkül szóba sem jöhet a mesteri, vagy a doktori. Annak meg, hogy van egy jó alapképzésed, és ráteszel még két évet a mester képzésre, azaz a kiegészítésre, nem hiszem, hogy sok hátránya lenne. Az, hogy a CEU a közgazdaságtanra, és a társadalomtudományokra szakosodott a mester és doktori képzésben, az csak egy dolog.

nu pagagyí 2017.04.09. 18:22:08

@VaradiJanos: Melyik Fideszes? Amelyik még a liberális Fideszre is szavazott, vagy a polgárinál kezdte, vagy a keresztény-konzervatív fordulat után, vagy 2010 óta, mióta a Fidesz fokozatosan átcsúszott fasisztába? Sokféle fideszes van, veled viszont senki sem barátkozna. A cikk azokhoz szól, akiknek a mostani bolsevista-fasiszta Fidesz már nem vállalható.

Pop40 2017.04.09. 18:24:55

@midnightcoder2: Az első bekezdésben kb igazad van - csak eddig nem erről beszéltünk. Természetes, Európa és az Usa előtt vannak kihívások, Kínával meg nem árt jóban lenni, ezt épeszű ember nem is vitatja.
De az teljesen más kategória, mikor egy eus pénzekből lélegeztetőgépen tartott, bolhafing méretű ország hülye kormánya gágog, hogy csak ő tudja a tutit, a nyugat a vesztébe rohan, meg ugye "üzenjünk Brüsszelnek" - ezen kb 3 agysejt fölött csak röhögni lehet.

A szocik elbaszták, bár azért tegyük hozzá, hogy a kezdeti megbillenés a 100 napos program miatt volt - azaz azért, mert a szocik pontról pontra betartották, amit igértek (!) s amit persze a fidesz is megszavazott.
Na ebből a megbillenésből lett aztán a gond, s a kilábalás meg nem sikerült, mivel először elvonta a figyelmet a Vitya által szervezett 2006-os zavargássorozat, utána pedig némi balfaszkodás után jött a világválság, amikor esély nincs kilábalásra. (Nem csak itt, sehol, a német GDP valami 6%-ot zuhant, nyilván ilyenkor Mo-n se lesz növekedés.)

Hogy Orbánék bármikor is jó irányban álltak volna, azt erősen kétlem.
Az egész kormányzásukban kb 3-4 olyan dolog volt, ami valóban jó dolog, az összes többi a lopás meg a pusztítás valamilyen kombinációja.

Tom66 2017.04.09. 18:31:17

@Pop40: tulajdonképpen ez egy védőbeszéd? Nagyon úgy tűnik, hogy senki sem hibás az elmúlt néhány évtizedért, csak a Fidesz.

élhetetlen 2017.04.09. 18:35:09

@atomic power 1986DucaDuca: Én próbálom megérteni, de tényleg nem megy. Az USA-ban tagállami hatáskör az oktatás. A magyar törvény azt akarja elérni, hogy az USA szövetségi szinten lépjen olyan témában, amihez semmi köze. Mert tagállami szinten eddig is megvolt a szerződés, rendben voltak az akkreditációk. Lehet kompromisszum, a szövetségi kormány odalök egy elvi beleegyezési nyilatkozatot a tagállamának, és minden megy tovább. Mit nyertünk? Vagy azt mondja, hogy hogy próbáld kényszeríteni a mamádat a vacak törvényeddel, és nézd meg mit csináltál. Akkor mit nyertünk? Vagy, a kormány meghátrál, és akkor minek kellett ez a cirkusz? Mert ugye, a kormány szerint CEU ügy nincs, csak a fél világ tiltakozása kelti a hisztit. Érted, hogy mit nem értek?

Zionnépe 2017.04.09. 18:36:11

@midnightcoder2: Ennyire ne ess túlzásba, a gazdaság növekedett folyamatosan Fletóék alatt is, sőtt a Fidesz 2014-re ért vissza a 2008-2009-es szintre úgy, hogy jelenleg főleg csak a nyugati multik és az EU-s fejlesztési pénzek adják a gazdaság motorját.

Fletóék balfaszsága a magas szja volt főleg és hogy elkezdtek beavatkozni a rendőrség, és az állami hivatalok munkájába, és az őszödi beszéd után meg azonnal le kellett volna mondania.

De ennek most kb az 5-10x-esét lépték meg már Orbánék, kivétel a magas szja, de azt pótolták a rekord magas áfából és a sok "nem átterhelt"(de) különadóval.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2017.04.09. 18:40:24

Fölösleges írni egy olyan blogba ahol a válaszokat moderálják és cenzúrázák.

A kérdés költői.

S mint ilyen ballib provokáció.

Zionnépe 2017.04.09. 18:42:36

@roxxtar: Most, ha bemásolom -az általad nyilvánvalóan elolvasott - cikk tartalmát, attól világosabb lesz a kérdésem?

Tudod mit, figyelembevéve a kormányhű hozzáállásod, ami nyilvánvaló szellemi hátrányt feltételez, megteszem, de csak jószándékom jeléül ;-) !
" Mert ugyebár a CEU nem csak nyugati, de csaló is, mert az USA-ban akkreditált diplomát ad, miközben nem ott működik. A baj ezzel az, hogy pontosan ugyanezt mondhatja el magáról Orbán Ráchel svájci, illetve Áder János lányának angol iskolája is, ugyanis mindkettő Amerikában van akkreditálva, akárcsak a CEU. Most akkor méltóságos uramék csalókhoz adták a lányaikat? Ráadásul ennyi pénzért? "

Amennyiben nem akarsz válaszolni, az is egy válasz, de legalább legyen gerinc benned, ne Orbán legyen ebben is a példád!

Zionnépe 2017.04.09. 18:46:54

@élhetetlen: Nyilvánvalóan csak Trump álláspontját akarták kiprovokálni a Fidesszel szemben/mellett illetve, hogy végre szóljon csak hozzájuk is!
Persze lehet Putyin is bíztatta őket a jobb sarokból.. Miután azt hitték Soros úgyis büntiben áll Trumpnál, így könnyű meccsre számítottak, és nagy egyetértésre.

Ez nem jött be, nekiszaladtak a falnak. Most várják az "orvosi diagnózist".

midnightcoder2 2017.04.09. 18:47:50

@Zionnépe: Az ország gazdaságát a gengszterváltás óta a nyugati multik és pénzek adják. 2002 és 2006 között tényleg nőtt a GDP, viszont 2006 és 2010 között csökkent. Sőt, 2008 és 2010 között is.

roxxtar 2017.04.09. 18:48:19

@Zionnépe: Értelek de ezek nem konkrét iskola nevek. Én két kibaszott iskola névre lettem volna kíváncsi :) Nem azért kérdezem mert nem tudom kikeresni, vagy annyira érdekelne a neve. Csak kíváncsi vagyok, ha betolja az ellenzéki oldallal szimpatizáló réteg a random szart akkor vajon van-e annak valami alapja is, vagy tényleg csak demagóg duma. De tudod mit, hagyjuk a vitát. Elfogadom amit írsz, én vállalom a gerinctelen buta ember szerepét, mivel úgy is porszemek vagyunk ebben a sztoriban, így kár bármelyikünknek is agyvérzést kapnia ezen. További szép estét (válaszolj nyugodtan, de én elengedtem ezt...)

midnightcoder2 2017.04.09. 18:50:01

@Zionnépe: Amúgy amire én céloztam, az nem a GDP növekedés, hanem a GDP arányos államadósság alakulása.

ulpius66 2017.04.09. 18:52:26

@Zionnépe:

Zionista! (vagy anticionosta....)

Az, hogy milyen egy svájci vagy egy angol és a "nem akkreditált" USA egyetem viszonya az nem a magyarokra tartozik! (te persze kivétel vagy, mert te ezt is sajátodénak érzed....de ez mán a te bajod...)

Na, szóval, az, hogy a CEU ne csaljon a kamu-diplomákkal az a magyarok, konkrétan a magyar Parlament és a magyar kormány dolga! Ha a CEU is betartja a magyar törvényeket, akkor múködhet tovább, ha törvénytelenül akar múködni, akkor sajna menjen Svájcba, vagy Angliába......

Tom66 2017.04.09. 18:52:27

@Zionnépe: Fentebb már egyszer elmagyarázták, hogy mi a különbség, nem érdemes összemosni a kettőt.

élhetetlen 2017.04.09. 18:52:47

@Zionnépe: Bocs ezt értem, amit írtam, az csak arról szólt, hogy hogy nem értik, hogy velünk mi történik. Ez a nincs itt semmi, csak egy szerződés kell, stb…

ulpius66 2017.04.09. 18:57:22

Cionista!

Írtam már!

Vagy az van, hogy a CEU is, és a hozzá hasonló svájci és angol egyetem is kamu-diplomát ad, és akkor kamu diplomája van a patás és Áder lányának, vagy mindhárom egyetem szuper diplomát ad, és akkor kiváló diplomái vannak a patás és Áder lányának is.

Válassz!

Szerinted melyik az igaz?

Zionnépe 2017.04.09. 18:57:57

@roxxtar: Miután a blog állítását nem cáfoltad (én elfogadtam igazságként igen, bízva a blog írójának értesülésének) és én ennek fényében voltam kíváncsi a véleményedre, az egyetlen gerinces válasz annyi lett volna, hogy "nem válaszolok a kérdésedre".

Innentől kezdve csak magadról és a hozzád hasonlókról kialakult sztereotípiát erősíted.

Zionnépe 2017.04.09. 18:58:34

Jav értesülésében

ulpius66 2017.04.09. 18:59:16

Cionista!

Figyusz!

Az mér van, hogy a CEU NEM AKARJA BETARTANI A MAGYAR TÖRVÉNYEKET, INKÁBB TÜNCIZNI HÍVJA AZ AGYATLAN BALLIBSIKET???

Zionnépe 2017.04.09. 19:07:42

@ulpius66: A kérdés a két tisztviselő gerincességére vonatkozott, hogy amennyiben ez valóban így van (de megcáfolni senki sem cáfolta) demagógnak érzitek-e ?

Semmi köze a kérdésnek az egyetemek és az EU tagországok viszonyaihoz. Mindössze a tény, hogy bár Magyarországon felszámoltatnak egy hasonló intézményt, addig a gyerekeiket szívesen járatják (fizetik!) oda és pláne ezek ráadásul a "közellenség" EU-ban illetve Nyugaton (Svájc ugye nem EU).

Na de állj be szépen a másik 2 "válaszadóhoz" a sorba, jól megfértek és jól megértitek (kb mint a bábeliek) egymást, ha egymásnak is így válaszoltok :-)

ulpius66 2017.04.09. 19:07:56

index.hu

"Már 70 ezerre saccolják a tömeget a szervezők
Ezt mondta be előbb az egyik szervező. Hozzáteszi, hogy más városokban, sőt, külföldön, New York-ban, Berlinben, Prágában is sokan tüntetnek, tüntettek a CEU-törvény ellen."

Mit mondjak?

Van mozgósító ereje a liberál-fasiszta SoroSS-elvtársnak!

Zionnépe 2017.04.09. 19:08:58

@ulpius66: Az miért van, hogy a CEU-t bezáratja a kormány, de ugyanilyen egyetemekre Nyugatra ráadásul meg elküldi tanulni a gyerekeit?

Zionnépe 2017.04.09. 19:10:17

@ulpius66: Jobban jársz, ha azt mondod "ezt most beszoptuk!" (és még a civileket vegzáló tv hátra van...)

ulpius66 2017.04.09. 19:10:32

@Zionnépe:

Cionista!

Figyusz!

A mi válaszunk egységes: 2018 FIDESZ!

ENNYIKE.
(egyébként te fogol savazni?)

Zionnépe 2017.04.09. 19:13:37

@élhetetlen: Ez egy populista "blöff" volt, mert minden más módon egyszerűen nyíltan Amerika-ellenesnek tűntek volna (így is, csakhát balfaszok klubbja az egész kormány).

De most majd "érzik a törődést" :-)

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.09. 19:14:31

@élhetetlen:

"Lehet kompromisszum, a szövetségi kormány odalök egy elvi beleegyezési nyilatkozatot a tagállamának, és minden megy tovább. Mit nyertünk?"

Nehany szabalytalansagot elkövetett a CEU az elmúlt időszakban: pl.: Közhiteles nyilvántartasba történő adatszolgáltatasi kötelezettség elmulasztása, a képzes tekintetében nem rendelkezik programakkreditacióval, a nyilvántartasba nem vett képzesek folytatásaval. Ugy gondolom, hogy egy új nemzetközi szerződés az utóbbival kapcsolatban jelenthetne egy kompromisszumos megoldast.
Egyébkent en meg azt nem ertem, hogy a 2011-es felsőoktatasi törvény eddig is előírta a nemzetközi szerződés szükségességet
, 5 évig mégsem mozdult ebben az ügyben senki. Az új törvény figyelembe veszi az USA specialitásat ebben a vonatkozasban.

ulpius66 2017.04.09. 19:14:33

Cionista!

Ezt annyira "beszoptuk" hogy szerintem 2018-ban a Fidesznek el sem kéne indulni a választáson!

te tényleg azt hiszed, hogy a 2,5 millió Fidesz szavazót a CEU bezárása eltántorítja a Fidesztől?

inkább jobban összezárnak a liberál-fasiszta SoroSS ellen....

Zionnépe 2017.04.09. 19:18:17

@ulpius66: Majd küldök nektek Oroszlandba újságokat, mint anno Hortynak tették ;-)

Van esélye, hogy nem kell erre a szavazásra 2018-ig várj, ahogy most állnak a dolgok!

Vagy Németországban, vagy otthon fogok "savazni".

smoob 2017.04.09. 19:18:23

Orbán Ráhel svájci iskolába járt, nem amerikaiba. Google, Wikipédia... valótlant állítani könnyű, de elveszti az ember (és az érvei) a hitelét.

Zionnépe 2017.04.09. 19:19:51

@ulpius66: Ebben igazad van, és valszeg nem is fog kelleni elindulniuk már akkor.

Kit érdekel a 2,5 millió birka, mikor van még 6 millió, aki ezek után már nem rájuk fog szavazni?

ulpius66 2017.04.09. 19:20:20

index.hu

"Hirtelen 80 ezer tüntetőről beszélnek a szervezők
Elég nehéz megbecsülni persze, hogy hányan vannak, hiszen a tüntetők folyamatos mozgásban vannak. De a szervezők sem segítenek az eligazodásban: félórával ezelőtt 60 ezres tömegről beszéltek, tíz perce 70 ezerről, most pedig a színpadról 80 ezres számot mondtak be, és hogy most ér át a Lánchídon a tömeg vége.
Annyi biztosan tűnik: valóban az év, sőt, az elmúlt évek legnagyobb létszámú kormányellenes tüntetése zajlik."

Zionnépe 2017.04.09. 19:20:42

@smoob: Gondolom úgy svájci, mint amilyen magyar a CEU.

lobaszopiatej 2017.04.09. 19:38:21

Remélem 2018 kitakarítja parlamentből ezt a kommunista Fideszt, az MSZP altagozatával együtt.

ulpius66 2017.04.09. 19:39:54

Kedves ballibsi elvtársak!

Jó hírem van számotokra.

SZERDÁN ÚJABB TÜNCI LESZ!

A gazditok, a liberál-fasiszta SoroSS-elvtárs gondoskodott a szerdai pogromotokról.....

ulpius66 2017.04.09. 19:42:09

@lobaszopiatej: "Remélem 2018 kitakarítja parlamentből ezt a kommunista Fideszt, az MSZP altagozatával együtt."

Lóbaszó!

Tudod hogy van: a remény hal sül meg utoljára!

élhetetlen 2017.04.09. 19:53:24

@atomic power 1986DucaDuca: Jó, én ebből kiszállok. Ugyanis nem fogom belátni, hogy a „Nehany szabalytalansagot elkövetett a CEU az elmúlt időszakban” esetet, azt csak törvény módosítással lehet elrendezni, mert vannak, akik azt mondják, hogy a hiánypótlás folyamatban, de nem tudom. Viszont nemzetközi szerződést elvárni attól az államtól, ahol az oktatás tagállami hatáskör, hát, te biztosan tudod, hogy ez normális. net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100204.TV
„(6) Az (1) bekezdésben megjelölt, külföldi oklevelet kibocsátó felsőoktatási intézmény Magyarországon nemzetközi szerződés alapján is létrejöhet és működhet. Ezen felsőoktatási intézményeket az oktatási hivatal hivatalból felveszi nyilvántartásba, és az intézmények törvényességi ellenőrzésére vonatkozó rendelkezéseket a törvényben kihirdetett nemzetközi szerződés eltérő rendelkezésének hiányában kell alkalmazni.”.
Tehát a törvény továbbra is nemzetközit ír elő, nem elég a tagállami, úgyhogy nem tudom mit értesz az alatt, hogy „Az új törvény figyelembe veszi az USA specialitásat ebben a vonatkozásban.”.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.04.09. 19:59:16

Fideszesekkel nem beszélgetni kell. Hogy mit kell csinálni velük, azt Pelikán a gátőr már jó régen megmondta. Idézem: "Az ellenforradalmár, nyilas, fasiszta bandát ütni kell."

Jakab.gipsz 2017.04.09. 20:02:25

@Zionnépe: Kissé felületes vagy, mentségedre szólva ez kor tünet, ( a megrontásotok, már előre haladott állapot), ezért nem veszitek észre, hogy egy behaviorista ember-kísérlet részesei vagytok.Olyan individuumokká letetetek kondicionálva, akiket különböző jelszavakkal manipulálnak. Mint például "modern demokrácia", "szólás és vélemény szabadság", "tolerancia", stb. de ezek csak kiüresedett és semmit sem mondó, jel-szavak, ti pedig csak a saját hiszékenységetek foglyai vagytok.

Pop40 2017.04.09. 20:03:14

@ulpius66:

1 szem tünci elég lenne, csak azt addig kéne folytatni, amíg lámpavasra nem húzzák a hazaáruló tolvajbandád.
Fölösleges ezt hetekig elhúzni.

Pop40 2017.04.09. 20:05:32

@ipartelep: Vitya meg a bandája nem nyilas meg fasiszta, hanem a legtisztább bolsevik söpredék.
De a javasolt kezelési móddal teljesen egyetértek.

ulpius66 2017.04.09. 20:07:10

@Pop40: "1 szem tünci elég lenne, csak azt addig kéne folytatni, amíg lámpavasra nem húzzák a hazaáruló tolvajbandád."

Nosza, hajrá!

Szervezz egy tüncit, aztán ne fogd vissza magad.....

ulpius66 2017.04.09. 20:09:14

Kedves lenin-fiúk!

Látom a pofátok mán elég nagy!

Mostmán tényleg csináljatok végre valamit!!
(mán úgy értem a pofázáson kívül....)

Pop40 2017.04.09. 20:09:29

@Zionnépe: Azért, mert ők is tudják, mi a jó egyetem.
A propagandát a segghülye híveiknek tartják fenn (nem mintha egy átlag fideszes birka esetében az egyetem bármikor is felmerülne :D)

Pop40 2017.04.09. 20:12:56

@ulpius66: Jópofa, mikor a bolsevik söpredék leninfiúzik :D

Tudod utoljára kik zárattak be egyetemeket, bolsi?
Igen, a koszlott komcsi elődeid 70 éve.

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.09. 20:15:15

@élhetetlen:

"Tehát a törvény továbbra is nemzetközit ír elő, nem elég a tagállami, úgyhogy nem tudom mit értesz az alatt, hogy „Az új törvény figyelembe veszi az USA specialitásat ebben a vonatkozásban.”"

A most módosított törvényre gondoltam: ha az egyetem székhelye egy föderatív államban van, és ott a nemzetközi szerződés kötelező hatályának elismerésére nem a központi kormányzat jogosult, akkor a központi kormánnyal létrejött előzetes megállapodáson kell alapulnia az oklevél kiadásához szükséges nemzetközi szerződésnek.

"Ugyanis nem fogom belátni, hogy a „Nehany szabalytalansagot elkövetett a CEU az elmúlt időszakban” esetet, azt csak törvény módosítással lehet elrendezni, mert vannak, akik azt mondják, hogy a hiánypótlás folyamatban, de nem tudom."

A törvénymódosítás azért kellett, amit fent írtam. Ebben a módosításban látok egy "kiskaput" mindkét fél szamara, míg a 2011-esben ez nem volt. Egyébkent meg hatra van a KE döntés, es a Brüsszeli Bizottsag is vizsgálja, hogy megfelel-e az unios jognak. Ha mindenhol atmegy, akkor már csak a ket kormanyon múlik az előzetes, elvi megegyezés. Ha eddig eljut a dolog, akkor majdnem biztos vagyok, hogy olyan megegyezes születik, ami lehetővé teszi a CEU tovabbi müködéset. Egyebkent valóban, folyamatban van a programakkreditació potlása.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.04.09. 20:23:50

@gabcigirl: wrong. A CEU-s magyar diákok túlnyomó része nem fizet tandíjat, ez teljesen úgy megy, mint a top amerikai egyetemek bármelyikén. A Harvardra vagy Stanfordra annyi a tandíj, hogy csak a felső középosztály tudná megfizetni - csakhogy a hallgatók cirka 60 százaléka egyáltalán nem fizet, semmit. Többféle ösztöndíj áll a rendelkezésükre, akárcsak a CEU-n. Amit írsz, az egyszerűen nem igaz.

nu pagagyí 2017.04.09. 20:24:50

@Jakab.gipsz:
"Olyan individuumokká letetetek kondicionálva, akiket különböző jelszavakkal manipulálnak."

Nem kell manipulálni senkit. A düh azért gyűlik, mert az emberek a saját bőrükön érzik a maffiaállam ténykedését.

- Valószínűleg téged nem rúgtak ki a közszférás állásodból a véleményed miatt,
- nem fúrt ki az állam az üzletedből,
- nem traktálnak a gyerekednek általad ostobaságnak vélt dolgokat a suliban,
- nem adták másnak a földedet, amin gazdálkodtál,
- igaznak találsz minden ocsmány hazugságot, ami elhangzik a köz- és Vajna-Habony médiában,
- nem zavar, hogy a polgármestered a saját pecsenyéjét sütögeti,
- nem érdekelnek a közérdekű adatok,
- egyetértesz minden összeesküvés elmélettel,
- szerinted az a civil, akit az állam tart ki,
- nem érdekel, hogy a rezsim ellopja az ország jövőjét.
- ...

Sorolhatnám, de te részesedést kapsz a szajréból, ezért hülyének tetted magad. Te sem értesz a focihoz.Majd felébredsz, ha csak annyi jogod lesz, amennyit másnak szánsz.

Untermensch4 2017.04.09. 20:26:41

@Pipas: "Az általad idézett személyek nem bizonyítékok nélkül fogadtak el valamit, mindkét rendszer megtapasztalták, ha kell nyilván számtalan bizonyítékot tudtak volna felsorolni."
A személyes megtapasztalás az tényleg tuti. Egyik volt munkatársam kezdte úgy a beszélgetést (mint "megapasztalt") hogy "Kádár idején minden jobb volt.". Holmi érvek hogy a stagnáláshoz is növekvő (és drága) nyugati hitelek kellettek, a kgst a rendszerszintű működésképtelensége miatt gazdaságilag omlott össze, nem zavarták nagyon. Az állítás, a bizonyítás és a konklúzió is ez volt: "Kádár idején minden jobb volt." Ennél már csak az lett volna kompaktabb "érvelés" ha az elejétől a végéig csak annyit mond bármikor bármire hogy "angszoc".

Pop40 2017.04.09. 20:27:20

@Tom66: Ezt nem mondtam, a szocik is vastagon sárosak, de
1, tizedannyit nem loptak és pusztítottak, mint a maffia most
2, ők kikaptak egy világgazdasági válságot is, a fidesz meg megnyert egy kedvező időszakot.

Dicsekednek is ezerrel az alacsony inflával, kamatszinttel, stb, amihez pont semmi közük.
Ezzel az erővel dicsekedhetne Vitya azzal is, hogy ő meg a maffiája elérte, hogy júliusban ne legyen fűtési költség.

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.04.09. 20:28:18

@smoob: te eleve ilyen hülyén születtél vagy azóta rágyúrtál? Svájcba jár(t) egy Amerikában akkreditált (tudod mit jelent ez a szó?) intézménybe, amely így tökéletes pendantja a CEU.nak.

Untermensch4 2017.04.09. 21:03:41

@FILTOL: Közgazdasági elemző

Gazdaságelmélet és gazdaságelemzés specializáció
Globális piacok gazdaságpolitikája specializáció
/ ez a kettő jól jöhet ha ki akarja vki találni hogy összeszerelő-üzemként a robotizáció árnyékában hogyan akarunk nemsokára nem éhen halni hanem jól keresni a munkánkkal /
Történelem / tudtad hogy trianon azért hasított jobban felénk mint az osztrákok felé mert messziről úgy tűnt hogy a magyar volt a politikailag domináns rész, ezt a téves következtetést pedig a budapesti és a bécsi kormányválságok hibás elemzéséből vonták le? /

Késő antik, medievisztika és reneszánsz tanulmányok specializáció / lehet hogy a názáreti a kroszak che guevarája volt akit nem a komintern hanem a római titkosszolgálat futtatott fel, a csórók pacifikálásához kiváló hatalomtechnikai eszközt kínált a sztoikus filozófia vagy az új szekta (benne a paulus fedőnevű ügynökkel), csak a sztoikusokat nehéz centralizáltan irányítani és megosztva uralkodni rajtuk, az egymást öldöső frakciózók után dominánssá váló római központú egyház-szervezettel ellenben könnyű /
/ a reneszánsz idején fektették le azokat a jogi-technikai-szemléletmódbeli alapokat amiket a világ más részein nem, és nem is ők gyarmatosítottak később másokat... /
Összehasonlító történettudomány 1500-tól napjainkig specializáció
/ voltak országok amik megszedték magukat a gyarmatosításból, a skótok becsődöltek és kilóra megvették őket az angolok, fegyverrel pedig korábban nem tudták lenyomni őket, hasonlóan sz@r helyzetből melyik ország miért lett sikeres míg mások nem... mi a kevésbé sikeres halmazból jó lenne ha tanulnánk ebből /
Kisebbségpolitika
/ a szudéta-vidékkel ellentétben a "svábok" egy része a birodalom ízése szerint túlságosan lojális volt a magyar királysághoz és túlzottan asszimilálódtak is, lehet hogy kár volt kollektíven kib@szni őket, főleg hogy ez alapot ad magyarokkal szemben ugyanilyen viselkedésre /
Filozófia
/ inkább mint hittan... filozófusok nem nagyon hergeltek fel tömegeket és rendeztek népirtást /
Politikatudomány
/ a demokrácia-paradoxon miatt mindenképpen érdekes /
Társadalmi nemek tanulmánya
/ egyszerűbb "kinyírni a buzikat" de néha pazarlás, ha nem tudnak helyette előhúzni a kalapból egy másik zseniális kódfejtőt mondjuk a hidegháború közepén, az éles konfliktusok egyikében meg a thébai szent csapat katonailag jól szerepelt, utolsó emberig harcoltak, és ez csak a leges-legegyszerűbb része a témakörnek / (különvélemény: teljesen uniszex klotyót és zuhanyzót szeretnék, mint a starship troopers-ben... ) :)
MATILDA: Nők és társadalmi nemek története specializáció
GEMMA: Nők és társadalmi nemek tanulmánya specializáció
/ az eggyel korábbi, nőkkel; a franciáknak nem kell magyarázni miért lett volna rossz ötlet Jeanne-t bezavarni a konyhába, nekünk Zrínyi Ilona ismerősebb arc /
Közpolitika
/ politikáról beszélgető trollok, országszerte /
Környezetpolitika és menedzsment
/ paks2-nél remélem hasznosítják az oroszok a cseljabinszk-nál és csernobilban szerzett menedzsmenti tapasztalatokat és a mérési eredményeket /
A Közép-európai Egyetem az alábbi területeken kínál szakirányú továbbképzéseket hallgatói számára:

Közgazdasági modellező
/ hogy a picsába tud egy etnikailag megosztott porfészek a dszungel szélén, a fák között komcsi lázítókkal, bármiféle erőforrások nélkül, mindenből importra szorulva indulva magasabb szintre fejlődni mint az usa? /
Összehasonlító történettudomány
/ finnországban 1920-ban hozzánk képest picsafüst volt a várható élettartam hideg, sötét, alkoholizmus, és a szu is be akarta nyelni őket. Most meg jobban élnek mint mi és nem seggek nyalásából /
Világpolitika tanulmányok
/ az eggyel fentebbi kapcsán is, a szélesebb összefüggések /
Nemzetiségi szakember
/ nem tudunk etnikailag homogén nemzetállamot csinálni, csak pazarló erőfeszítéseket tenni a lehetetlen cél elérésére, más kellene kitalálni /
Összehasonlító politikatudomány
/ amit szabad jupiternek... ( a közeli jövőben ki fog derülni hogy ugyanolyan stílussal mit lehet elérni egy kis ország, oroszország, az usa vezetőjeként( /
Amikor polpoték agyonverték a szemüvegeseket és mindenkit kizavartak a rizsföldekre meg a koncentrációs táborokba, nem állt meg az élet. Csak sokkal sz@rabb lett.

Untermensch4 2017.04.09. 21:18:35

@Jakab.gipsz: Amikor még a balhé kezdetén nemdoktor smittpalinak neki szegezte a kérdést egy újságíró felvezetés nélkül, csak bénán habogott vmit. Pedig azt is mondhatta volna hogy "Ön szerint az egzakt statisztikai adatsort kellett volna megmásítanom vagy olyan következtetésekre jutnom ami nem következik az adatokból? Mert egyébként két, azonos adatsorból dolgozó műben óhatatlanul kell hogy legyenek hasonlóságok." Mindezt nem úgy rögtönöznie kellett volna hogy nem is sejti előre hogy esetleg plágiummal vádolják. Baszki, amikor én plagizáltam úgy csináltam hogy bármikor simán belemehessek akár egy jogi eljárásba is pedig nem készültem közszereplőnek. Mivel tudom hogy nem vagyok okos, egy nálam butábbat nem akarok köztársasági elnöknek, bocs. Nem tűnik jó ötletnek.

Untermensch4 2017.04.09. 21:24:45

@H?P?: "A queer elmélet és a Korán: hogyan artikulálják a nem heteroszexuális londoni muszlim férfiak a szexuális narratívájukat."
Ne zavarjon hogy a nem bevándorló, nem heteroszexuális muszlim férfiak az egyik legveszélyesebb potenciális öngyilkos-jelölt alapanyag... tényleg nem kell foglalkozni velük, végülis a legegyszerűbb minden gyanús vallásút belelőni egy folyóba. Főleg jézus nevében mert ő jó arc volt (kivéve amikor a szövegben "szablya" is említtetik, ott azért érezhető a feszültség).

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.09. 21:26:26

@Pop40:

"tizedannyit nem loptak és pusztítottak, mint a maffia most"

Valamit azert csináltak, ha nem is pozitív értelemben:

Az EUSTAT szerint Lengyelorszag, Csehorszag, Szlovakia 2003-2009 között az egy főre eső GDP volumennövekedesenek tekintetében 28,9 % atlagot teljesített. Magyarországe 8,9%.-ot. Azaz az említett országok 3,25 -ször gyorsabban fejlődtek Magyarorszagnál ebben az időszakban, miközben az allamadóssag nalunk 41.837,2 milliárd euróról 75.700,3 milliard euróra növekedett. A horvat haborús vesztesegek becsült összege a délszlav haborúban 20 milliárd dollár volt! Majdnem 2-szer több államadóssagot halmoztunk fel ebben az időszakban, mint a horvátok vesztesege volt a haborúban.

Ráadasul olyan adóssagcsapdaba, adóssagspiralba kerültünk, hogy a 900 milliárdos Bajanai-fele megszorító csomag mellett is tovabb nőtt az allamadóssagunk. Ez mi volt, ha nem pusztítas?

2010-2016 között Lengyelorszag, Csehorszag, Szlovakia az egy főre eső GDP volumennövekedesenek tekintetében 15,4%-os atlagot teljesített, Magyarorszag 14, 3 %-ot. A csehek fejlődese 10, 1 % volt. Magyarorszag elmaradasa az atlagtól 1,1 szazalekpont. Csakhogy ebben az időszakban a Magyar allamnak annyi kamatfizetesi kötelezettsege van, ami a beérkezett unios transzferekkel megegyezik. S akkor meg nem beszeltünk a vallalatok es a lakossag adossagszolgalataról.

Untermensch4 2017.04.09. 21:30:02

@aleksz róz: "szerinted miért lenne jobb a ballib hülyének nézés, mint a fideszes hülyének nézés"
Sztem aki nem hülye az nem csak ezt a két alternatívát látja elérhetőnek. A hülyéknek viszont tényleg mindegy hogy a kettőből melyiket választják.

Untermensch4 2017.04.09. 21:37:31

@KILENCVEN NYOLC SZÁZALÉK: " Magyarorszagon a legalacsonyabb a kivandorlas, harmada negyede mas unios orszagokenak. Pont azert mert nalunk egy minden szempontbol elhetobb vilag van.
Az orszag mukodik, jol mukodik, nincs miert elmenni, mert egyertelmuen az unio legjobb orszaga vagyunk. "
Akkor a bevándorlás lenne nagy az unió többi részéből...

Untermensch4 2017.04.09. 21:48:44

@tpl: "csakhogy az országunk ne. Leszakadó, hanem felzarkozo ágban van."
Nem volt olyan periódus (*) a 19.század eleje (nagyjából az első ipari forradalom kezdete)óta amikor ne nőtt volna köztünk és a fejlettebb nyugati államok (é-ny európa) közötti gazdasági különbség. A lassabban növekvő távolság nem egyenlő a csökkenő távolsággal.
(*) lehetséges egy-két pillanatnyi, néhány éves helyi anomáliát találni amikor pl egy országot hamarabb foglaltak el vagy bombáztak le mint bennünket, esetleg egy jól megválasztott részterülettel összehasonlítva időnként bazinagyot fejlődünk (a polgárháborús spanyolország az akkori csepel-szigettel, belfast a mikroelektronikai vállalattal összehasonlítva, ilyesmi)

Untermensch4 2017.04.09. 21:59:12

@flort: "De nem ezt teszi. A mi szakmánkat pl. tételesen 2010 után tették igazán tönkre, a fél évente változó szakhatósággal és törvényi háttérrel. Mert valahogy mindig kifelejtettek valakit belefoglalni, hogy na, ő is..."
Az én egyik szakmámmal is ez történt. Ha minden érintett értesülne róla (mondjuk lenne egy működő kamara...) akkor az árokbetemetés gyorsan és véglegesen megtörténne, 90/10 százalékos arányban különféle "oldali" töltőanyaggal mivel a problémát még 2009-ben kezdték gyártani...

Untermensch4 2017.04.09. 22:05:11

@Parasztlengő az imperialistáknak: " Orbán 2/3ot fog kapni aztá lehet mondani megint hogy mindenki hülye

senkit se érdekel lényeg hogy a ballib elqrók soha többet ne kormányozzanak "

adolf is azért kapott teljhatalmat hogy a komcsikat távol tartsa. Lehet hogy kicsit sokba került de az ország 2/3-adától sikerült is távol tartani, csak nem annyira neki sikerült.

Untermensch4 2017.04.09. 22:17:47

@Lyle Scott: "A CEU-s zsírpapírt meg be kell tiltani - ennyi. Csak a hülyék nem értik a lényeget."
Te túl hülyének tűnsz hogy magyar legyél. Forgóajtót tudsz használni?
Tegyük fel hogy pont így csinálják, adnak "magyar diplomát", amerikait meg nem (most alapból adnak tudtommal egy amerikai diplomát és a képzési rendszer különbségei miatt különbözeti vizsgákkal lehet magyart is szerezni). Miközben itt jár a ceu-ra vki, online kurzuson bejelentkezik vmelyik amerikai egyetemre is, mikor itt magyardiplomázott kimegy az usa-ba és ott az itteni eredményei alapján kap az ott online látogatott egyetemétől egy amerikai diplomát.
Jól betiltottad, nagyon okos vagy. Vagy úgy értetted hogy a magyar országgyűlés majd megtiltja a világ többi részének hogy elfogadják a ceu-n szerzett diplomát..? :)

Untermensch4 2017.04.09. 22:26:42

@dzsordzs szarosz: "- Tudod, hogy miért nincs soha puccs az Egyesült Államokban?
- Mert ott nincs amerikai nagykövetség."
Az észak-dél polgárháborújuk olyan nagy szabású puccs volt hogy kb 900ezer ember halt bele... igaz hogy csak a fél országot puccsolták de formailag az egyesült államokban történt.

Untermensch4 2017.04.09. 22:39:08

@ulpius66: " Ha a CEU is betartja a magyar törvényeket, akkor múködhet tovább, ha törvénytelenül akar múködni, akkor sajna menjen Svájcba, vagy Angliába...... "
"https://444.hu/2017/04/07/ezeket-hazudta-az-arcomba-lazar-janos-es-kovacs-zoltan-csutortokon-ceu-ugyben"
A ceu betartja a hatályos törvényeket. A jó hírnév megsértésével (az állításod az hogy nem tartják be a hatályos törvényeket) te sérted meg azokat. Javaslom hogy angliába menj, onnan nagyrészt éppen eltakarodóban vannak a soros-féle bankárok.

Untermensch4 2017.04.09. 22:47:06

@ulpius66: "SZERDÁN ÚJABB TÜNCI LESZ!

A gazditok, a liberál-fasiszta SoroSS-elvtárs gondoskodott a szerdai pogromotokról..... "

Lehet hogy nem ismered a "pogrom" szó jelentését, ebben az esetben, ha tényleg pogrom lesz majd, menekülj vagy bújj el. A tekesek mögé nem feltétlenül jó ötlet, őket a többi rendőr jobban utálja mint anno az ávó-t...

aleksz róz 2017.04.09. 22:48:25

@Untermensch4: tééényleg? hát ha olyan okos vagy, mondj egy valódi harmadik alternatívát

Untermensch4 2017.04.09. 22:49:55

@élhetetlen: "Tehát a törvény továbbra is nemzetközit ír elő, nem elég a tagállami, úgyhogy nem tudom mit értesz az alatt, hogy „Az új törvény figyelembe veszi az USA specialitásat ebben a vonatkozásban.”."
Ha nem elég a tagállami akkor itt eu-usa szerződéskell... basszus, mi meg megállítjuk brüsszelt.

Untermensch4 2017.04.09. 22:52:08

@aleksz róz: Szándékos érvénytelen szavazás (ha tényleg nem találsz olyan pártot amelyik nem sz@r). A sima nem szavazás az csak a szavazáson részt vettek által kialakított végeredmény hitelesítése általad.

élhetetlen 2017.04.09. 22:52:19

@atomic power 1986DucaDuca: Ezt írtam: „Lehet kompromisszum, a szövetségi kormány odalök egy elvi beleegyezési nyilatkozatot a tagállamának, és minden megy tovább. Mit nyerünk?”. Te ezt írtad: „akkor a központi kormánnyal létrejött előzetes megállapodáson kell alapulnia az oklevél kiadásához szükséges nemzetközi szerződésnek.”. Szerinted biztosan óriási a különbség, szerintem csak annyi, hogy kissé lazán fogalmaztam, de mindegy.

Untermensch4 2017.04.09. 22:55:13

@Pop40: "Vitya meg a bandája nem nyilas meg fasiszta, hanem a legtisztább bolsevik söpredék."
Igazándiból szálasiék gazdaságpolitikai elképzelései is sok marxista beütéssel bírtak. Ezért is tudták közülük sokan átképezni magukat bolsivá, a "szakkönyvek" anyagának egy részét már ismerték.

aleksz róz 2017.04.09. 22:56:56

@Untermensch4: hát ez zseniális, tényleg. hogy nem jutott még ez senkinek eszébe? ezzel valóban mindent megváltoztatnék.

Untermensch4 2017.04.09. 23:09:41

@aleksz róz: Ez most lehet hogy rosszul esik de egyetlen szavazat több millió közül csak statisztikai adatként érzékelhető.
Egyébként másoknak is eszébe jutott már. Én is úgy hallottam róla, átgondoltam és jó ötletnek tartom. A zsenialitás túlzás de mindenképpen "harmadik út" mert bármelyik "oldal" fanatikusai nagyon haragszanak hogy sem a hittérítésük, sem a szekértáboros narratívájuk nem működik ebben az esetben. Ilyen értelemben tényleg mindent megváltoztatsz mert nem a lövészárokban rohadsz, persze ettől még a golyók és a bombák számára nem tűnsz el.

Zionnépe 2017.04.09. 23:10:13

@Untermensch4: A korábbi Fidesz-szavazóknak beérjük a távollétével is ( ha az legalább 2000km), nem feltétlen kell részt venniük.

A csúti zsebdiktátor remélem tisztában van vele, hogy még Gyurcsány csak szimplán megbukott, ő nem fogja ennyivel megúszni (nem lámpavasozok, elvégre EU-s polgár szeretnék maradni), vagyonelkobzás, felelősségrevonás és útilapu a talpa alá a kormánymegbízottakig bezárólag!

A KDNP mindig is egy talpnyalók gyülekezete volt, örömmel fog kiugrani a koalícióból és csontig nyalni a következőnek!

Zionnépe 2017.04.09. 23:15:17

@Untermensch4: Pont erről a 3. útról kellene pedig leszokatni az embereket, sőt ha kell még tárgynyereményekkel is ösztönzni a szavazásra (természetesen nem a kormány propagandacéljaiként felhasználva)! De korábban több, mint a fele nem szavazott az embereknek és már lehet rég túl lennénk a minihortyn és bandáján, ha legalább a 70-80% húz bárkire x-et, akit kevésbé utál!

aleksz róz 2017.04.09. 23:20:20

@Zionnépe: de hát titeket utálnak a legjobban. lehet bármekkora a részvétel, ti sose fogjátok leváltani orbánt.

Zionnépe 2017.04.09. 23:24:13

@aleksz róz: Erre most már ne fogadj ;-) Nem tusom kire gondolsz, de én a Kétfarkúsoknak szorítok!

aleksz róz 2017.04.09. 23:29:57

@Zionnépe: azaz ballib vagy te is. tehát helyes az állításom.

Untermensch4 2017.04.09. 23:33:26

@Zionnépe: "(nem lámpavasozok, elvégre EU-s polgár szeretnék maradni)"
Őszintén szólva, milosevics és breivik börtöncelláját elnézegetve, az eu-s polgári létnek különféle dimenzióit tudom elképzelni... :)
Pont azt mondom hogy senki ne maradjon otthon, mindenki menjen el szavazni. És alapos megfontolás után szavazzon, ha így sem tud egy "jót" kiválasztani közülük akkor pedig szavazzon "kisebbik rossz" helyett érvénytelenül mert ha engem ebédnél sz@rral és fossal kínálnak akkor inkább nem eszek. ÉS MIND A KETTŐT lehúzom a klotyón.
Azért is kell a kritikus választói hozzáállás mert az úgynevezett ellenzék láthatóan nem dolgozik jól aminek egyik lehetséges magyarázata hogy ellenünk (az állampolgárok ellen) kartelleznek, szépen leszalámizzák vagy passzivizálják a szavazókat, cserébe némi kapcsolati tőkéért, bizottsági helyekért meg a kevés százaléknyi parlamenti helyért ahol eljátszák hogy itten kérem demokrácia van ellenzékkel. Így is jobban megélnek mintha a piacon kellene boldogulniuk.

Untermensch4 2017.04.09. 23:38:26

@Zionnépe: Illusztráció:
"mindenképpen "harmadik út" mert bármelyik "oldal" fanatikusai nagyon haragszanak hogy sem a hittérítésük, sem a szekértáboros narratívájuk nem működik ebben az esetben"
"hát ez nem volt vicces"

A kdnp méretéből adódóan kinek kellene koalíciós partnerként? :)

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.04.10. 00:03:41

@ipartelep: jó kérdések, azzal már én is felhagytam (elég sok idő kellett hozzá) hogy különösebben értelmes párbeszéde lehetőségével álltassam magam. Viszont arra jöttem rá, hogy sörétes puskával is lehet lőni, most ezzel a 3 CEU-s poszttal csináltam 60ezer körüli látogatót, az majdnem annyi mint ahányan tüntettünk. Abból csak tán van pár olyan aki az agyához kapott, gondolom nem sok, de van. Egy ilyen blog műfajban ez a maximum, az élet más területein én is másképp működöm ;)

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 00:21:22

@élhetetlen:

Nincs különbség a megfogalmazasunk között.

A szerzödésre a következők miatt van szükség:

A felsőoktatásról szóló 2005. évi CXXXIX. törvény 151. par. (4) szerint 2010. december 31-én hatályát veszti a Közép-európai Egyetem állami elismeréséről szóló 2004. évi LXI. törvény. A Közép-európai Egyetemnek 2011. január 1-jétől a 2005-ös törvény rendelkezései alapján kell folytatnia működését. Abban az esetben, ha az egyetem e feltételnek nem tesz eleget, a 2011. szeptember 1-jén induló tanévben nem vehet fel hallgatót az első évfolyamra. Tehat 2010. 12. 31-én megszünt az a nemzetközi szerződés, ami szabályozta az egyetem működését.

A nemzeti felsőoktatasról szoló 2011. évi CCIV. törvény viszont, ami 2012. 01. 01-én lepett életbe, előirta feltételként a nemzetközi szerződést. Ezt pontosította a mostani törvénymódosítas, hogy egy ilyen szerződésnek elharuljanak a technikai akadályai, ami az USA alkotmányából fakad.
Egy ilyen szerződés sok mindenre kiterhet. Pl. a programakkreditáció kérdesere, ami az intézményi akkreditáció előfeltétele. Az angolszász orszagokban az akkreditació mashogy történik, mint nalunk, ezt egyeztetni kell. Képzésekről is meg kell allapodni. Jelenleg 17 fele kepzes folyik a CEU-n nyilvantartas nelkül, stb.

A lényeg, hogy megszünt egy korabbi szerzödes es kell egy aktualizált.

Untermensch4 2017.04.10. 00:46:57

@atomic power 1986DucaDuca: " Jelenleg 17 fele kepzes folyik a CEU-n nyilvantartas nelkül, stb."
A magyar kormány/parlament dönthet úgy hogy saját felségterületén a nem "nyilvántartott" képzéseket, az ilyenekre épülő diplomát nem fogadja el. Ugyanezt más országok is megtehetik, főleg ha a magyar kormány részérő jelzik nekik hogy ilyen szabálytalan itt ez az egyetem. Magáncégek/szervezetek viszont azt fogadnak el amit akarnak. Sőt, a finanszírozásukban az adott államnak nem kiszolgáltatott oktatási intézmények is.

Pop40 2017.04.10. 01:44:38

@Untermensch4:

Tudod, mint a viccben: Hé! Te! Nem ismersz meg?– Nem.– Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat!– Mikor? Melyiket?– Mikor melyiket! :-)

Pop40 2017.04.10. 01:50:56

@atomic power 1986DucaDuca: Szlovákiát nem venném ide, náluk az ezredfordulón tombolt Meciar, mikor eltakarodott, nagyon megugrottak.
De az tény, hogy a szocik se muzsikáltak fényesen.

Zionnépe 2017.04.10. 06:36:34

@Untermensch4: A Fideszesek esetében (bár Harrachot és Semjént mimdenképpen köztük akarnám látni) kell egy záhonyi börtön, és mimdenkire egy "Putin forever" hímzett rabruha. Majd megemlíteni nekik, hogy őrségváltáskor nem figyelnek annyira az őrök, és Ukrajnán át el tudnak szökni... Ez a módszer valahonnan ismerős amúgy?!

Miután az ellenzék nagy részét (amelyik parlamenti párt, azokat biztosan) a kormány fizeti, így vajmi kevéssé mernek ugrálni, mert még véletlen lecsökken az appanázs... Mindaddig még legalább a kormánytól való anyagi függetlenséget ki nem harcolják - a parlamenti ellenzék legalábbis - nem komolyan veendő! Ezt amúgy kicsit feljebb egy "Kunhallmi Ági" nevű hozzászólónak már felróttam.

Azok viszont, akik nem parlamenti pártként próbálnak erejüket megfeszítve a kormány baromságira rámutatni, esetleg ellehetetleníteni azt, na azokkal szerintem érdemes foglalkozni és főleg bizalmat (és majdan parlamenti helyeket) szavazni, támogatni őket! Szóval jelenleg (és már 2010 óta is) bőven tágabb a két végtermékél!

A Kdnp 1x százalékos mandátuma minden koalíciónak jól jön(ne), de 2 baj van vele, az egyik a lehetetlen képmutató hozzáállásuk (lásd a pedofil Kdnp-s iskolaigazgató szerecsenmosdatását, Harrach vasárnapi bevásárlását), a másik a gerincük - ami nincs - ami nagyon flexibilis és könnyen gyorsan tekeredik, nem feltétlen a jó keresztényi elvek mentén..

Zionnépe 2017.04.10. 06:47:14

@atomic power 1986DucaDuca: A lényeg, hogy van egy nemzetközi szinten is elismert és jól működő egyetemünk, ami csak öregbíti Magyarország jó oktatási színvonalának a hírét, amit ahelyett, hogy minél inkább megtartani akarnának és egy tollvonással elrendezni a helyzetét (igen ugyanígy hozhattak volna egy olyan törvényt is, amelyik rendbeteszi a jelen körülmények között a működését!!!), inkább vegzálják és amikor a rektor próbál kapkodni a tv életbelépése előtt és rendezni a helyzetet, még korábbra húzzák a tv-t be!
Mi ez, ha nem nettó rosszindulat és direkt kibaszás? Erre senki ne mondja, hogy bármiféle jóindulat lenne benne!

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 06:50:33

@Untermensch4:

"Magáncégek/szervezetek viszont azt fogadnak el amit akarnak. Sőt, a finanszírozásukban az adott államnak nem kiszolgáltatott oktatási intézmények is."

A 139/2015. (VI. 9.) Korm. rendelet, amely a felsőoktatásban szerezhető képesítések jegyzékéről és új képesítések jegyzékbe történő felvételéről szól a kóvetkezőket rögzíti:

1. § (1) E rendelet hatálya a Magyarország területén működő és a nemzeti felsőoktatásról szóló 2011. évi CCIV. törvény (a továbbiakban: Nftv.) 1. mellékletében felsorolt felsőoktatási intézményekre terjed ki. Ebben benne van a KEE.

A 2011. évi CCIV. törvény pedig felhatalmazza a kormányt 110. par. 4 a) bekezdésében, hogy rendeletben szabalyozza a kérdest.

A CEU /KEE Időközben benyújtott a nyilvantartasi kerelmet ezekre a kepzésekre, elbirálasuk folyamatban van.

Tehát az Oktatási Hivatal el is vegezte a ratestált feladatot. Ebben a pdf file-ben található.

https://www.google.hu/search?q=JELENTÉS+a+Kormány+részére+a+külföldi+felsőoktatási+intézmények+magyarországi+működéséről%00&oq=JELENTÉS+a+Kormány+részére+a+külföldi+felsőoktatási+intézmények+magyarországi+működéséről%00&aqs=chrome..69i57.1816j0j4&client=tablet-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 06:58:24

@Pop40:

"Szlovákiát nem venném ide, náluk az ezredfordulón tombolt Meciar, mikor eltakarodott, nagyon megugrottak.
De az tény, hogy a szocik se muzsikáltak fényesen."

Most is ugyanaz a Meciar utáni Szlovakia van. Szlovakiának az is nagy komparativ előnye, hogy mikor elváltak a Csehektől, akkor lehetősegük volt egy nagyon "olcsó" , új allam letrehozásara. A lengyeleknek meg 1990 után USA közbenjarasra elengedték adóssaguk nagy részet. Jelenleg kb. 3-szor nagyobb az adóssagtörlesztesi szolgalatunk, mint ezeknek az orszagoknak.

atomic power 1986DucaDuca 2017.04.10. 07:08:56

@Zionnépe:

"Mi ez, ha nem nettó rosszindulat és direkt kibaszás? Erre senki ne mondja, hogy bármiféle jóindulat lenne benne!"

Vannak még "szűrők", amin at kell mennie a törvénynek. Köztarsasagi elnök, Alkotmanybíŕósag, Európai Bizottsag.

Szerintem fél év eleg egy duplikált szerződes meghozatalára. Egyébkent nem ertem a CEU-t sem, mert 2012. 01.01 óta él az a törvény, hogy vagy képzesnek kell lenni a szarmazasi orszagban, vagy nemzetközi szerződesnek. 5. évben járunk azóta. Semmit nem lehetett hallani arról, hogy a hangjat adta volna vagy mozdult volna valaki ebben az ügyben.

Zionnépe 2017.04.10. 07:15:27

@aleksz róz: Én leginkább jobbközép-liberális (ha visszaolvasol láthatod, hogy a terrorista gyanús emberekkel én sem vagyok toleráns!)

Nade a "ballibsik" sosem voltak kormányon! Az MSzP nem liberális, ugyanúgy bolsevik beütése van, mint a Fidesznek, csak kevésbbé :-)

Az SzDSz volt talán anno liberális-beütésű, de egyértelműen kommunista alapokon, ami kizárja a kiberálisságot!

aleksz róz 2017.04.10. 10:49:34

@Zionnépe: látod mi az eredménye, ha gondolkodsz egy kicsit? te is egyből meglátod az ellentmondásokat és hiányosságokat torz ideológiátokban és öndefiníciótokban

(amúgy az mszp, a demokrácia élharcosa annyira bolsevik, hogy büszkén vállaltan rákosi jogutódja... szerintem még most is biztosan akad a tagjai közt, aki ifjúkorában rákosinak tapsolt a pártgyűlésen.)

sztd 2017.04.10. 15:50:04

@kopasz barmok mindenhol:
"Meg ez a hitelesség téma: ha ezeknél Orbán a hiteles politikus, akkor tényleg nincs segítség. Ráadásul egy olyan politikusnak (Gyurcsány) a hitelességét lovagolják, akire soha nem szavaztak."

Ne vedd zokon, de szerintem ez inkább fordítva lehet igaz, sosem szavaztál Orbánra, és nem érted, hogy más miért teszi. Azt gondolom magadtól is tudod, hogy Orbánt nem azoknak a szavazata buktathatja meg, akik megválasztották. Aki sosem szavazott rá, annak csak annyit kell tennie, hogy ez után se tegye.

Szóval igen, Orbán hiteles, legalábbis hitelesebb azoknál, akik eddig csak a pénzköltéshez és az adósodáshoz értettek. Nem állítom, hogy ez nem fog változni, de most ez a helyzet.

@Pop40: "Az, hogy az ellenzék balfasz, még nem ok arra, hogy valaki egy nyíltan hazaáruló és magyarellenes, vérkorrupt söpredékre szavazzon, aki nemzeti jelszavakat harsogva ott rúg bele az országba, és azt lop el, ahol/amit csak tud."

Ez egy vélemény (ami több, mint a nulla). A választáson viszont több millió vélemény dönt arról, hogy kire van szerinte oka szavazni.

A lopásról leírtam, de ha kell megismétlem. A magyarok mindenben lopást látnak, ha van, ha nincs, nem számít. Ha majd számítani fog (és a bessületességet díjazzák), akkor majd nem lopnak annyit. Az EU-ban nem tudom, hogy mit gondolnak, de a Napi.hu hívta fel a figyelmemet arra, hogy szeptembertől lép életbe a porszívórendelet, 900W-nál erősebb porszívót nem lehet forgalomba hozni. Amikor meghozták a rendeletet, akkor 1 olyan gyártó volt, akinek volt ilyen terméke. Csináltak nekik egy szép nagy piacot is.
A lényeg az, hogy mindenhol korruptak, és szerintem a mérték is hasonló lehet. Az uborkagörbület is egy cég termelési eljárásának az eredménye volt.
Szóval a korrupció szerintem is komoly probléma, de ez szavazáskor nem számít.

Untermensch4 2017.04.10. 16:27:44

@sztd: " Az EU-ban nem tudom, hogy mit gondolnak, de a Napi.hu hívta fel a figyelmemet arra, hogy szeptembertől lép életbe a porszívórendelet, 900W-nál erősebb porszívót nem lehet forgalomba hozni. Amikor meghozták a rendeletet, akkor 1 olyan gyártó volt, akinek volt ilyen terméke. Csináltak nekik egy szép nagy piacot is. "
Technikailag a nagyobb teljesítményű porszívóból kisebbet gyártani nem hiszem hogy nagy kihívás.
Ha minden tolvajt ment hogy van aki még többet lop akkor verseny lesz, mindenki próbál lopni hogy ne maradjon le. Ez a kollektív lopásos produkció már a létező szocializmusban sem működött.
A többi porszívógyártót felvásárolta M.Lőrinc?