Harmadik szempont

Közéleti kérdésekről szintézist keresőknek.

Naná, hogy NOlimpia! - Harc a Nagyúrral

2017. január 19. 16:57 - harmadikszem

images_2.jpgEgészen fantasztikus pillanatai vannak még a magyar közéletnek is, melyek éppen a legkiábrándítóbb időszakokban (igen, mint például a mostani) képesek előfordulni.

Mert itt van ugye a mi barlangi trollokból álló közéletünk, melyeket orkok hordái szolgálnak és hobgoblinok éltetnek szüntelen imádságban. A legfelsőbb hatalom természetesen az ogrék kezében van, ahogy az itt a végeken elvárható. Az ellenfél csapatai tulajdonképp már régen feladták a valódi küzdelmet és szánalmasabbnál szánalmasabb alkukba, taktikákba és támadásnak látszó lufieregetésekbe fojtják egyre csökkenő politikai libidójukat.

A Momentum mozgalom a maga amatőrségével együtt is üde színfolt ebben az egyre unalmasabb teleregényben. Ezek a fiatalok ugyanis

  1. Tényleg nem éltek még a szocializmusban, sőt még a szüleik is egészen ifjak voltak a rendszerváltáskor.
  2. Tényleg beszélnek nyelveket és láttak más kultúrákat is.
  3. Értik ezt az összekapcsolt világot, ezért érzéketlenebbek a propagandára.
  4. Egészen világosan látják, mekkora a baj, mert tudják mivel összehasonlítani.
  5. Frissebbek és kevésbé fásultak, mint az ötvenes-hatvanas (+++) politikusgeneráció.
  6. Egészen más a viszonyuk a pénzhez és az értékekhez, mint a mai hatalmi elitnek, akik már legalább 10 éve folyamatosan gazdagodnak egészen elképzelhetetlen mértékben.
  7. Emlékeznek még rá, sőt ma is azt élik, milyen megdolgozni a pénzért.
  8. Tudják milyen kevés pénzből élni ezért képesek az átlagember problémáinak a megértésére, az empátiás együttérzésre.
  9. Tudják, hogy ők a jelen. Ők most vannak formában, most tudják a legjobbat adni nem csak a szűkebb közösségnek, de az országnak is.
  10. Tudják, hogy ők a jövő. Ami most történik, az a mai húszas-harmincas korosztálynak lesz a fontos, nem a galambszürke zakós sörhasú hatvanas maffiózóknak.

Figyeljünk oda rájuk hát, segítsünk nekik, mert most ők azok, ők lehetnek azok, akik a rendelkezésünkre álló igazán csipetnyi esélyt megragadhatják arra, hogy ez az ország egyszer majd vállalható hely legyen.

Ti pedig fiúk-lányok, kérlek benneteket, hogy

  1. Ne hallgassatok a fanyalgókra! Tudjátok, hol éltek és mire vállalkoztok. Akár szakemberek segítségével is de dolgozzátok ki azt a nyilvános arculatot, ami mögé nem hatolhatnak rossz szándékú kommunikátumok.
  2. Ne akarjatok mindenkin segíteni, de akiken igen, azokhoz legyetek hűségesek.
  3. Ne féljetek a professzionalizálódástól. Magyarország még nem érett meg rá, és nem is fog, ha nem segítetek neki, hogy pusztán civil iparkodásból politikai tőke keletkezzék. A profiság nem jelent feltétlenül elkurvulást, csak jól kell csinálni.
  4. Használjátok, amihez értetek! A kommunikációban csak a kreativitásra számíthattok, mert a hatalom propagandagépezete minden képzeletet felülmúlóan gazdag és erős. De nem kreatív. Lapos. Buta. Ti a kreativitásotokkal, humorotokkal, élet-teliségetekkel áttörhettek ezen a vastag szürke disznóbőrön.
  5. Legyetek európaiak, hisz azok is vagytok. Ha még most nem is élünk Európában, de csinálhatunk úgy, mintha ott élnénk. Ez segíteni fog.
  6. Dolgozzatok ki egy mitológiát. A mitológia nem feltétlenül hazug: vannak igaz mítoszok is. De úgy kell őket megfogalmazni, hogy átmenjenek a köztudatba. Az emberek mitológiára szavaznak. Tévedés azt hinni, hogy ideológiára vagy személyre. Mindig a mítosz nyer. Ki kell egyet találni.
  7. Ne álljatok be a sorba. Ez a forgatókönyv be van járatva: mindenki, aki a szokásos módszerekkel próbálkozik a hatalom megdöntésére, kipróbáltan kudarcra van ítélve. Egyszerűen ott van most az erő.
  8. Ne nézzétek le a népet. Minden ellenzéki párt ezen bukott el. A nép olyan, amilyen, és a hatalom – demokráciában – a nép szolgálata. Akit lenézünk, azt nem lehet szolgálni.
  9. Tanuljatok politikát, retorikát. Ez nem az ördögtől van. A retorika eszköz, amit jóra is lehet használni. Az ellenfeletek mást sem tesz, mint retorizál – győzzétek le a saját házában.
  10. Ne váljatok disznófejű nagyúrrá. Ez a dolog olyan, mint az örvény. Nézzétek meg a youtube-on, hogy nézett ki és hogy beszélt a disznófejű nagyúr 25 évvel ezelőtt. És mivé lett. Ne váljatok a disznófejű nagyúrrá.
15894461_255097241588015_2203638221441377788_n.png

Ja, és naná, hogy NOlimpia.

 

Ha tetszett a poszt, kövesd Facebook-közösségünket, és sose maradsz le a Harmadik Szempontról.

 

Ady Endre : Harc a Nagyúrral

 

Megöl a disznófejű Nagyúr,

Éreztem, megöl, ha hagyom,

Vigyorgott rám és ült meredten:

Az aranyon ült, az aranyon,

Éreztem, megöl, ha hagyom.

Sertés testét, az undokot, én

Simogattam. Ő remegett.

„Nézd meg, ki vagyok” (súgtam neki)

S meglékeltem a fejemet,

Agyamba nézett s nevetett.

 

(Vad vágyak vad kalandorának

Tart talán?) S térdre hulltam ott.

A zúgó Élet partján voltunk,

Ketten voltunk, alkonyodott:

„Add az aranyod, aranyod.”

 

„Engem egy pillanat megölhet,

Nekem már várni nem szabad,

Engem szólítnak útra, kéjre

Titokzatos hívó szavak,

Nekem már várni nem szabad.”

 

„A te szivedet serte védi,

Az én belsőm fekély, galád.

Az én szivem mégis az áldott:

Az Élet marta fel, a Vágy.

Arany kell. Mennem kell tovább.”

 

„Az én jachtomra vár a tenger,

Ezer sátor vár énreám,

Idegen nap, idegen balzsam,

Idegen mámor, új leány,

Mind énreám vár, énreám.”

 

„Az egész élet bennem zihál,

Minden, mi új, felém üget,

Szent zűrzavar az én sok álmom,

Neked minden álmod süket,

Hasítsd ki hát aranyszügyed.”

 

Már ránk szakadt a bús, vak este.

Én nyöszörögtem. A habok

Az üzenetet egyre hozták:

Várunk. Van-e már aranyod?

Zúgtak a habok, a habok.

 

És összecsaptunk. Rengett a part,

Husába vájtam kezemet,

Téptem, cibáltam. Mindhiába.

Aranya csörgött. Nevetett.

Nem mehetek, nem mehetek.

 

Ezer este múlt ezer estre,

A vérem hull, hull, egyre hull,

Messziről hívnak, szólongatnak

És mi csak csatázunk vadul:

Én s a disznófejű Nagyúr.

 

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harmadikszempont.blog.hu/api/trackback/id/tr7312138625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nzoltan 2017.01.21. 04:08:56

Merjünk kicsik lenni!
;-D

torró 2017.01.21. 07:24:38

@Nzoltan:
Hát ez az!:DD. Minek is nekünk akármi. Nem kell semmit sem rendezni! Be kell húzódni kis meleg odúnkba, és onnan pislogni a világra:DDD Érdekesek az emberek, jönnek azzal mekkora szegénységben élünk. És akkor most milliókat verünk el plakát háborúra. Persze egy biztos: Sokba kerül az olimpia, de van kicsit kereskedelmi vonzata is.Mondjuk őszinte leszek, nem fogok ideges lenni ha nem lesz, de akkor sem ha lesz! Úgy látom, hogy az ellenzék már próbál a választásokra. Ez a nagy felhajtás lényege.

Ne zavarj! Éppen a diktatúrát döntögetem! 2017.01.21. 07:53:42

@torró: "Be kell húzódni kis meleg odúnkba, és onnan pislogni a világra"
És, mint köztudott ennek az egyetlen és kizárólagos módja az olimpia rendezése. Ahogyan a környező országok is teszik... Szlovákia állítólag évente többet is rendez :)

Ebből a pénzből lehetne fejleszteni az oktatásunkat, az iparunkat, a szállítási infrastruktúrát, és még ki tudja mi mindent. Nekem többet ér az, hogy a magyar szakemberek, a magyar cégek, magyar termékek Európa szerte elismertebbek legyenek, mint az, hogy kapjunk 15 perc, jó, 2 hét hírnevet. Esetleg lehetne több pénzt juttatni az embernek, hogy ne a panelból pislogjon a világra, hanem legyen pénze néha utazni. Stb stb...

Persze ez sokkal nehezebb. Gondolkozni kell, kitalálni, küzdeni... Sokkal könnyebb a rák bízott pénzt elverni megalomán tervekre.

Ja, és még valami: az a csapat akar olimpiát rendezni, akinek egy metróvonal felújítása is túl nagy falat?

chepunk 2017.01.21. 08:30:35

Az olimpiára azért van szükség, hogy orbán és az arisztokráciája egy kicsit villoghassanak a nemzetközi médiában, és nem úgy, hogy mindenki a torkát köszörüli rajtuk... Ez minden pénzt megér nekik, persze a más pénzét...

Zoltán Lukács 2017.01.21. 08:33:15

Nagyon szorítok ezeknek a fiatal srácoknak és lányoknak. És nagyon kívánom nekik, hogy időben észrevegyék azokat a buktatókat, amelyek várhatnak rájuk. Azt gondolom, hogy reális alternatívái lehetnek mind a fütyisznek, mind a "létező ellenzéknek" (fiatal barátaim, ha nem értik ezt a kifejezést, különösképpen azt, hogy miért van idézőjelben, akkor kérdezzék meg a nagypapától...). A legnagyobb problémát abban látom, hogy egy jellegzetesen pesti értelmiségi szubkultúrából nőttek ki, azonban az ország lakosságának nyolcvan százaléka vidéken él, egészen más szociokulturális viszonyok között. Én ötszáz méterre lakom a Szegedi Tudományegyetem központi épületétől, de az országgyűlési választási körzetem mélyen belenyúlik a Homokhátság tanyás paraszti vlágába, ahol a fütyisz az úr. Én sem vagyok biztos abban, hogy van érvényes mondanivalóm ennek a világnak, mert a fizikai közelség ellenére nagyon kevés az érintkezési pont. Márpedig ahhoz, hogy a Momentum országos politikai tényező lehessen, Orbán kihívója és eltakarítója, az kell, hogy a magyar társadalom minden szegmenséhez legyen érvényes üzenetük. (A fütyisz-oligarchiához speciel egy szál selyemzsinór, de ez egy mellékszál.) A legnagyobb kihívás az lesz, hogy a Momentum hogyan lez képes azt a grandiózus felskálázást (upscaling) elvégezni, ami szükséges ahhoz, hogy az egész országban jelen legyenek. Most, az első sikerek idején kérem fiatal barátaimat, hogy kezdjenek el dolgozni a feladaton, hogy időben végre tudják hajtani azt. Nagyon sokan vagyunk, akikre számíthatnak.

Janossz 2017.01.21. 09:37:16

Az egy nap alatt összegyűjtött 10 000 aláírás elég beszédes.
Csak Tarlós érzi a veszélyt, a hatalom olyan ájult a nagyságától, hogy szóra sem méltatja őket.
Nagyon hasznos az elbizakodottság. Konzultálhatnak Kokó box-haverral, hová vezet.

torró 2017.01.21. 09:39:33

@Zoltán Lukács:
Előbb utóbb biztos lesz megfelelő ellenfele Orbánnak, de! Lássuk be óriási utat futott be Orbán. Mennyi buktató és támadás közepette. Nem akarom fényezni, de ezek puszta tények. Óriási kitartással ment előre. Az már megint egy kérdés, hogy mennyire kanyarodott rosz irányba. De ne felejtsük el, hogy ehhez kell még rakás elkötelezett csapat is! Hosszú évek kellenek ahhoz, hogy valaki egy kormányzásra képes csapatot tudjon maga mögött. Hány év is kellett ehhez Orbánnak? Mert ne feledjük, ha leváltják Orbánékat, az országot üzemeltetni kell, és jól! Mert a FIDESZ nem fog rögtön széthullani egy ideig, és gazdasági háttere is lesz neki. Arról meg ne álmodozzon senki, hogy mind egy szálig börtönbe csukható ez a csapat.Mint ahogy az előző kormány köreiből sem ül mindenki.
Aktuális a vers, miszerint: "nagy munkát vállal az magára, aki ma kezébe lantot vesz"!

VaradiJanos 2017.01.21. 09:50:44

ezek a taknyok tényleg azt hiszik, hogy ha összegyűjtik 138e barom aláírását, akkor megnyerik a népszavazást is?

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 10:07:56

@VaradiJanos: Igen, minden bizonnyal azt hiszik. A takonyról viszont nekem Árpi jut az eszembe. Tudod, a takony árpi, akinek a fingját te is böfögöd.

2017.01.21. 10:11:03

túl nagy a főváros. nem fér meg két egymásnak szinte mindenben ellentmondó elit. nem lehet két államvallás. világias "liberális" és nemzeti keresztény. nem arról van szó, hogy legyen-e olimpia, vagy ne legyen. ez egy irracionális vallásvita. és úgy tűnik, hogy jelenleg nincs mód a kiegyezésre. az egyik kivégzi a másikat többségi alapon. és ezek a mozgalmak rántják magukkal a fővárosi zsidóságot. van egy jobboldal sonderkommando (flinki, andy és társai) és a másik oldalon soros kegyeltjei. és ha ez így lesz, akkor nem lesz magyar zsidó kultúra. értelmetlen vallásvita felszámolja. szomorú, de ez a helyzet. mert jobb lett volna kiegyezni. anarchista társaság saját magát felszámolja. az antiszemitáknak gyűlölni sem érdemes őket. mert annyira hülyék. közéleti intelligencia 70-80 körüli a leghülyébb fasisztáknál. erre a szintre süllyedtek. sajnos.

histar007 2017.01.21. 10:14:05

Sikerült egy újabb mozgalmat összetákolni, amelynek a legnagyobb értéke, hogy fiatalok alkotják? Fiatal, érintetlen, kellően naiv, vagy tapasztalatlan, kipróbálatlan és hiszékeny?
Nincs kétség, hogy a sokszínű ballibek hamar megjelennek a friss hús körül. Amint ők, mint lelkes támogatók exponálták magukat, ez a mozgalom is egy lesz a kimutathatatlan támogottságú pártocskából és indulhat az élet-halál harc az 1%-os eredményért.
És azért bennem az indulat, mert ugyanaz a demagógia köszön vissza itt is mint máshol. "Ami itt van katasztrófa, minden pénz az egészségügyre meg az oktatásra kellene borítani meg a jogállamot is helyre kell állítani". Ehhez meg drága az Olimpia, meg amúgy se kell a felfordulás.
Nehéz úgy vitatkozni, hogy az ellenoldallal minimális egyetértési pontok sincsenek. Szerintetek minden rosszabb lett 2010 óta, szerintem meg sokminden javult. Korrupció van most előtte nem volt. Most közbeszerzest visznek a barátok amit el is végeznek: mu kapunkbegy utat ők meg keresnek rajta (fujj), anno az állami tulajdont herdáltták fillérekért, amiért a köz nem kapott szinte semmit, a szigorúan külföldi tulajnak meg lett egy olcsó gyára, épülete, kaszinója, miegyebe.
Miért pont az Olimpia? Mi vele a gond? Hogy munka van vele, olyan munka amivel a város is fejlődik? Zavar az építkezés? Nagy a por?
Tudom az oktatás meg az egészségügy. Voltál már vidéki kórházban? Rengeteg a csilivili, de ez a belvárosból nem látszik. Nem az orvosbárókkap van baj? Vagy inkább a fizetős egészségügy kellene?Nincsenek a tanárok megfizetve? Vagy a tesióra a baj? Tudom a KLIK mert az szar, monták róla. Milyen szép is lenne, ha mindenki azt tanítana amit gondol. Igazi esélyegyenlőség a szabványok felett.
Úgy kell elkaszálni ag Olimpiát, outsiderként a legtöbbuninek fingja sincs hogy állunk majd 7 év múlva. Sőt legutóbb felmerült a 2028-as rendezés is. Az se legyen mi?
Ez az egész Magyarnak lenni dolog számotokra felfoghatalan. Az egész nemzeti büszkeség dologgal nem tudtok mit kezdeni. Itt volt a fociEB tavaly. 2 hét piros fehér zöldben. Egy virtigli lipsi ezért hupililát köp és elindul a patrióta=>nacinalista=>náci=>zsidóüldözés=>holokauszt vonalon.
Komoly hiba, hogy pont azt támadjátok, amitől ez a 100 éve szopóágon lévő, többször lerabolt és ledarabolt ország megtarotta maradék büszkeségét, hogy legalább a sportban mindig jók voltunk. Aki ezt el akarja venni ne számítson kíméletre.
Jön a Habony művek és össztűz fog zúdulni ha meg kiderül, hogy balipsik és Soros áll a háttérben. Ha meg az aláírás sem jön össze, akkor az egész egy reakciós trollkodás marad, bár kétségtelenül a bukott Olimpia fájna Orbánnak. Meg sokmindenki másnak is, de úgy tűnik ez nem számít.

kutyás majmok népe 2017.01.21. 10:15:58

@Nzoltan: "Merjünk kicsik lenni!"

Miért, talán nagyok vagyunk? Hülye.

@torró: "Úgy látom, hogy az ellenzék már próbál a választásokra. Ez a nagy felhajtás lényege."

Köszönjük, Emese! Milyen ellenzékről hadoválsz itt, te szerencsétlen?

"Mert ne feledjük, ha leváltják Orbánékat, az országot üzemeltetni kell, és jól!"

Mert most jól van üzemeltetve az ország? Szerintem kirabolva van, inkább.

" Mert a FIDESZ nem fog rögtön széthullani egy ideig, és gazdasági háttere is lesz neki. Arról meg ne álmodozzon senki, hogy mind egy szálig börtönbe csukható ez a csapat."

Mind egy szálig nem, mert nagy részük a lámpavasakon fog lógni. Szerintem, te is fel fogsz kérezkedni szolidaritásból melléjük.

Alick 2017.01.21. 10:18:31

"Legyetek európaiak"

Minden állat európai, de vannak európaiabbak. :)

2017.01.21. 10:24:21

@torró: ha lesz budapesti olimpia, akkor annak adossagat meg az unokaid is fizetni fogjak
ha nem lesz olimpia, mert nepszavazason elkaszaljak vagy egyszeruen nem Magyarorszagnak adjak majd a rendezes jogat, akkor a Fidesz majd mondhatja, hogy ez is a Soros Gyorgy kottajabol jatszo gyurcsanyista ellenzek miatt van, akik miatt Magyarorszag elesett ettol a hatalmas lehetosegtol es beveteltol.

A Fidesz mar azzal is nyert, hogy ugy allithatja majd be a dolgot, hogy kulfoldi ugynokok askalodnak a legnagyobb magyarorszagi sikertortenet ellen.

2017.01.21. 10:27:03

@torró:
ezek az emberek éltetik orbánt. ez nagyon egyszerű dolog. van egy társaság pesten. és az bizony nem a nép oldalán áll. és őket kiszavazták a kormányból. kiszavazzák a parlamentből. és egy részük elhagyja az országot. mert nem lehetnek a gyerekek főszerkesztők, vagy államtitkárok. ezek "liberális" klánok. és kivégzi őket a jobboldal. ugyanabból a népcsoportból. ez erről szól. pesten balhézik a zsidó baloldal és a hozzájuk csapódó anarchisták. és kinyírja a jobb. ez az egész vita értelmezhetetlen békéscsabán. mert ott nincsenek zsidók. és valószínűleg nem lesz kiegyezés, mint 150 éve. úgy, hogy a liberális pestnek annyi. kampec. ez szomorú dolog, mert egy kultúra eltűnik. de másként az ország nem tud visszatérni a nemzeti keresztény tradíciókhoz. orbánék végzik el a piszkos munkát. ezért szavaz rájuk a nép. még egyszer: a kiegyezés jobb lenne. de ha nem lehet, akkor marad ez. és hátha 18-ban megértitek, hogy elbuktátok. és ha nem, akkor 22-ben. ha demokrácia minimuma marad, akkor nincs esélye a másik brancsnak.

kutyás majmok népe 2017.01.21. 10:28:07

@histar007: "Itt volt a fociEB tavaly. 2 hét piros fehér zöldben."

Nem itt volt, fidesznyik, csak úgy láttad a tévéből. A nemzeti érzéseddel nem tudok mit kezdeni, az egyéni szoc. prob. Írass fel rá valamit, hogy ne fájjon annyira. ne hívalkodj már a hülye magyarságoddal, mert itt mindenki az, te tuskó.

2017.01.21. 10:31:32

@histar007: az, hogy Magyarorszag szamara az olimpia kesz csod lenne, az nem balliba meg keresztenyfasiszta-nemzethy kerdes. Ez egyszeruen lathato a kis orszagok olimpiaibol az utobbi idoben, nem eri meg anyagilag, meg egy olyan hatalmas es gazdag (marmint GDP-t tekintve, nem a lakosait) orszag, mint Brazilia is befurdott vele. Nem latszik, hogy ertelme lenne olimpiat rendezni. Kellenek infrastrukturalis fejlesztesek, de talan nem kurva stadionokkal kellene telefosni az orszagot, hanem abbol a penzbol is lehetne hasznos dolgokat epiteni, rendbetenni egeszsegugyet, oktatast.

en nagyon ugy latom, hogy a Fidesz majd jatssza a sertodottet, ha nem kapja meg Magyarorszag a rendezes jogat es mutogatgat a ballibekre, hogy miattuk nem sikerul semmi es miattuk szegeny az orszag

ha Gyurcsany, Vona vagy akarki kampanyolna az olimpiaert, azt is ugyanigy hulyesegnek tartanam

kutyás majmok népe 2017.01.21. 10:33:02

@unionista᠋: Jajaj, nem szedted be a gyógyszered ma reggel... Na de ha már átmentél zsidózásba, meg tudnád nekem mondani, hogy miben vagy jobb bármelyik zsidónál? Epekedve várom, hogy ecseteld. Ugye, érted a kérdést?

2017.01.21. 10:42:49

@Zoltán Lukács:
a gyügyei paraszt a tyúkszaros mackónadrágjában azt mondja, hogy menjenek a picsába. előbb ez az istentelen társaság. most éppen momentum. mindegy minek hívják őket. a kocsmában úgy hívják, hogy a "zsidók" (ez persze nem pontos. mert ez a zsidóság és a zsidóbarát értelmiség "liberális" része. amit baloldalnak mondanak. de nem sok szakmunkás van köztük, mert ők inkább jobbikosok. ez az ortodox liberális szekta. anarchista gyülekezet a szocikkal. ők legfeljebb marginális szerepet tölthetnek be a magyar közéletben. a családokban a jobbikos unoka azért hagyja, hogy a nagyi szavazzon gyurcsányra, hogy a baloldal hátán ne kerülhessenek a hatalomba. és ezzel ezt a felforgató ballib csoportot blokkolják. ez egy össznépi játszma. a "libsik" és a "komcsik" majd csak megértik, hogy nem kellenek a többségnek.

Skankhunt42 2017.01.21. 10:44:43

@Zsákos Dildo: juuuj, takony, fing, nevekkel viccelődni, húú, micsoda progresszív libsi "humor"..

Netuddki. 2017.01.21. 10:52:20

@Nzoltan: "Merjünk kicsik lenni!"

A mocskos tolvaj csuti törpe gazdád akármilyen nagyot gondol, akkor is csak egy kisnövésű tolvaj bűnöző.

Netuddki. 2017.01.21. 10:54:05

@unionista᠋: Ajánlom a "The man in the high castle" című sorozatot! Annyi horogkereszt és sig heil van benne, hogy elalélsz a gyönyörűségtől...

Netuddki. 2017.01.21. 10:55:23

@histar007: Dikk mán! Egy mocskos tolvajfideszes ballibezik! OMG!

VaradiJanos 2017.01.21. 10:55:58

@Tibi !: te pedig egy frusztrált vesztes senkiházi vagy. Kinek jobb?

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 10:56:50

@Skankhunt42: Libsi humor? Csak mint a gyurcsótány, meg a libajnai, nem? :-)

2017.01.21. 10:57:06

@kutyás majmok népe:
ez egy irracionális hitvita. majtényi ugyanúgy nem "a" civilek jelöltje. ahogyan mondjuk a cöf sem a polgárosodásért békemenetelt. hanem a filoszemita értelmiséggel szemben. ami a pesti liberális zsidó baloldal. a "libsik" (a liberális biboldók, a biboldó zsidó cigányul). ez egy mém. és velük szemben nem a nácik állnak, hanem a köznép. orbán megszervezte a "zsidó" jobboldalt. és andy és flinki és társaik. ők a sonderkommando. aztán mondhatod, hogy ez egy hülyeség. ez nem erről szól, hanem az olimpiáról. arról lehetne értelmes vitát folytatni függetlenül a pártpolitikától. a momentum és a nolimpia kulturkampf része.

VaradiJanos 2017.01.21. 10:59:07

@Zsákos Dildo: nekem is beugrik néha a habony-takony rím, viszont ezen nyilvánosan viccelődni, érvként használni csak a fajtád szokta. Habonynak csak a neve takony, a momentumocskáknak viszont a jelleme és a hidegben kampányolástól a kampójukra fagyott zöld izéjük is.

VaradiJanos 2017.01.21. 11:00:33

Nagyon tetszik a nevük. Momentum. Kb ennyi ideig fognak tartani.

Szálló monitorok 2017.01.21. 11:06:42

Érveket akartok az olimpia mellett?! Hát tessék, ez nem elég érv? :D

youtu.be/r2h1dGVIXQI?t=8m14s

Előre a szocialista olimpiáért!
Szabadság elvtársak!

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 11:12:08

@VaradiJanos: Akkor hadd viccelődjek tovább: szerintem a kurva anyádnak van fajtája, meg neked, meg a kutyáknak, bár az, hogy téged egy mondatban említelek a kutyákkal, sértő rájuk nézve. Na tetszett? Jó vicc? Árpádról pedig nem a "rím" miatt jut az eszébe a takony, hanem mert olyan cukin szipog, amikor porcukros az orra az ibizai klubban, persze konzervatív keresztény értelemben ugye.

Ismered ezeket a momentumosokat? Vagy elég az, hogy nem a fidesz retorikát fújják? Szerinted kéne olimpia? Szerinted nem inkább CT-ket és MR-eket kéne venni, hogy ne legyünk világverők a rákhalálozásban a kései diagnózis miatt? Szerinted nem azt kéne elérni, hogy ne a szülők vigyék a wc papírt, meg a gyümölcsöt az óvodába? Soroljam tovább? Tényleg ott tart az ország, hogy fűtött gyepű stadionokban, meg olimpiában gondolkozzunk? És tudod mit, tök mindegy, hogy milyenek ezek a momentumosok, ha nyitottá teszik ezt a kérdést, és Viktor megalomániájának ezzel talán a nép gátat tud szabni.

Netuddki. 2017.01.21. 11:13:26

@VaradiJanos: Mocskos tolvajok, lógni fogtok!

Netuddki. 2017.01.21. 11:14:38

@Zsákos Dildo: Falra hányt borsó eme balfaszt győzködni.

2017.01.21. 11:18:00

@Tibi !:
valamit nem értesz. eredendően kiegyezéspárti vagyok. nagyon szomorú, hogy ez a társaság már csak ezt tudja. de ez a helyzet. aztán mondhatod, hogy ez a rendszerváltás után szervezett liberálisnak mondott anarchista mozgalom nem kötődik a zsidó baloldalhoz. a történészek majd eldöntik. de ebben nincs antiszemitizmus. van zsidó jobboldal. és jelzem az őskeresztények is sémiták. és az ősarabok is. szó nincs arról, hogy bármelyik nép feltétlen jó, vagy rossz lenne. hanem ezekhez a népcsoportokhoz kötődnek politikai mozgalmak. ebből adódnak hatalmi játszmák. és ebből magyarorszon lesz egy irracionális közélet. és ez blokkolja a fejlődést. ennek vagy úgy lehet véget vetni, hogy a felek kiegyeznek ahogyan 150 éve. de erre jelen állás szerint semmi esély. ez egy vallásháború. a nemzeti keresztények mellé beálltak a tóraolvasók. a másik oldalon az istentelenek.

kutyás majmok népe 2017.01.21. 11:19:29

@unionista᠋: Egy lágy szellő rásegíthetne arccal a puha tehénszarba. Mit kérdeztem fentebb, te idióta Orbán-csicska?
@VaradiJanos: Az a momentum volt káros nemzetünk számára, amikor kiszakadt apád kotonja.

Janossz 2017.01.21. 11:21:00

@unionista᠋: Új mondat NAGYBETŰ!! Honnan vándoroltál be, ahol ez nem így szokás?

Skankhunt42 2017.01.21. 11:22:10

@Zsákos Dildo: az se humor, de legalább kimondtad, h nem tartod magad különbnek az ilyennél. vagyis értelme nincs rátok szavazni

Netuddki. 2017.01.21. 11:24:35

@unionista᠋: Ajánlom a "The man in the high castle" című sorozatot! Annyi horogkereszt és sig heil van benne, hogy bepisálsz a gyönyörtől.

Netuddki. 2017.01.21. 11:25:43

@Skankhunt42: Egy mocskos tolvaj, csakis a tolvaj bűnözőkre szavaz.

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 11:32:12

@Skankhunt42: Te rám akartál szavazni? Könnyeimmel küzködöm, komolyan. Nem hittem, hogy rám akar bárki szavazni.

Amúgy sokkal különb vagyok bármilyen fideszesnél (aki máig fideszes maradt). Sokkal különb. Például nem istenítem, hanem megvetem, aki lop. Fura, mi?

Netuddki. 2017.01.21. 11:34:48

@Zsákos Dildo: Ez is egy elmeorvosi eset. Felvette a South Parkból Kyle apjának a személyiségét és qrva nagy trollnak képzeli magát. Valami retkespinának fordították a nickjét a sorozatban amin trollkodott.

BobAlice 2017.01.21. 11:41:40

@torró: A görögök kinéztek abból az odúból, és úgy jártak, ahogy ...

VaradiJanos 2017.01.21. 11:44:46

@Zsákos Dildo: Szia fajtád díszpéldànya! Megválaszolom a kérdésedet: igen, szerintem kell olimpia. És kellenek ct-k is. Utóbbiakat pedig nem az olimpiából kéne kispórolni, hanem az össznépi lopások leállításából. Fajtátokat persze jobban zavarja az olimpia, mert sikere esetén büszkébb lesz e nemzet, jobb hírű a világban, a takony fajtádnak pedig ez fájna. Megértelek, nehéz lehet levetkőzni takonyapu és takonyanyu örökségét.

VaradiJanos 2017.01.21. 11:45:23

@Tibi !: Proletárforradalom? Ujjé!

VaradiJanos 2017.01.21. 11:46:58

@kutyás majmok népe: Nem használt kotont, engem akartak. Te valószínűleg azért úsztad meg, mert anyádnak sokat fizettek a terhespornóért.

BobAlice 2017.01.21. 11:48:57

@histar007: Aki olyan spirálba alarja lerántani Magyarországot, mint amibe Görögország került, az hazaáruló.

BobAlice 2017.01.21. 11:49:29

@VaradiJanos: Hazaáruló féreg vagy te is.

Skankhunt42 2017.01.21. 11:51:54

@Tibi !: rihekopó kovikám! @Zsákos Dildo: jahát te különbnek tartod magad. alaptalanul.

Janossz 2017.01.21. 11:54:00

Szétverték a Momentum aláírásgyűjtő standját a Jászai Mari téren

A szervezet egyik aktivistája azt mondta az esetről, hogy egy részegnek látszó ismeretlen férfi verte szét a standot.

Friss hír. A trollok már a köztereken küzdenek....

torró 2017.01.21. 12:05:28

@kutyás majmok népe:
Na látod a nickked is rád vall, mert olvasni nem tudsz, értelmezni meg főképp. Olvasd el és nézd meg miről írtam. És te hülyegyerekezel:DDD

J. Mutzenbacher 2017.01.21. 12:17:25

Azt mondjuk érdekes látni, hogy Magyarország nem is két részre szakadt. Inkább három- vagy négyféle világkép ütközik itt egymással a kommentek alapján.

kutyás majmok népe 2017.01.21. 12:18:05

@torró: Leszarom, hogy miről írtál, buta Orbán-csicska. Követni sem tudod, hogy mit hadoválsz itt össze-vissza. Legalább vidd le a kukát, te majom, hogy valami hasznosat is tegyél ma.

kutyás majmok népe 2017.01.21. 12:25:42

@J. Mutzenbacher: Az olimpia párti agyalágyultaknak nincs világképük, csak kényszerképzeteik, mint a dakota vezírüknek. Elmegyógyászati esetek, be kell őket terelni a zárt osztályra, mint az ország szándékos kártevőit. Görögországban is rács mögé kellene tenni azokat, akik beszervezték nekik legutóbb az olimpiát (bár az ő találmányuk). Csak hogy a görögök az ókorban nagyok voltak, a magyarok viszont soha nem voltak azok (és soha nem is lesznek).

J. Mutzenbacher 2017.01.21. 12:54:23

@kutyás majmok népe: szerintem sem kell nekünk olimpiát rendezni, de a (nickneved alapján is) lehet, hogy ez az egyetlen dolog amiben egyetértek veled :)

torró 2017.01.21. 13:02:56

@kutyás majmok népe:
Akkor meg mi a bánatos f...nak szólítasz meg? Majom ember! Amúgy nem fideszes vagyok, de a tények azok tények.

VaradiJanos 2017.01.21. 13:06:13

@Tronald Dump: hazaáruló? Nagy szavak ezek egy hazátlantól.

VaradiJanos 2017.01.21. 13:06:51

@Janossz: ja, szètvertèk maguknak. Férgek.

VaradiJanos 2017.01.21. 13:29:32

@harmadikszem: valóban így tunhet, de valójában csak hergelem a taknyokat.

Janossz 2017.01.21. 13:56:31

@VaradiJanos: Még két évet elkommentelgetsz, aztán tuti felterjesztenek lovagkeresztre.Csak így tovább!

Tom Bradley 2017.01.21. 14:11:04

"Emlékeznek még rá, sőt ma is azt élik, milyen megdolgozni a pénzért.
Tudják milyen kevés pénzből élni ezért képesek az átlagember problémáinak a megértésére, az empátiás együttérzésre."

Ne röhögtess már, mert összerázódik bennem az ebéd. Nézted már, hogy ki Fekete-Győr András apukája pl.? Komolyan elhiszed, hogy ezek egy percet is dolgoztak már életükben?

VaradiJanos 2017.01.21. 14:18:36

@Tom Bradley: melyik az apja? Az OBA igazgató?

VaradiJanos 2017.01.21. 14:36:12

@Janossz: nincsenek ilyen ambícióim.

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 14:51:32

@VaradiJanos: Azt hiszem, veled nincs mit kezdeni. Kezeltesd magad, én nem nevelgetlek tovább.

Orbán egy Palpatine 2017.01.21. 14:52:36

@Janossz: Ezek nem a netes trollok. Azok túl hitványak lennének bármit is tenni a net anonimitásán túl. Ez egy sima mezei részeg fideszes volt.

VaradiJanos 2017.01.21. 14:57:22

@Zsákos Dildo: helyes, menekülj csak! Csorogj arrább, takony!

Janossz 2017.01.21. 15:13:54

@Zsákos Dildo: Nem mondtam, hogy netes. Ez valami új fejlesztés: Köztéri troll.
Volt az 1.0 a kocsmai, aztán jött a 2.0 az elektronikus, most a kettő génkészletét ügyesen ötvözve létrehozták a 3.0-t, ami ötvözi a korábbiak összes jó tulajdonságát.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.01.21. 15:26:08

@harmadikszem: Miért hagyod, hogy ezek a fideszes férgek széttrollkodják a blogodat? Nézd csak meg, hogy miféle "eszmecsere" kerekedett itt miattuk. Az én blogomban egy hozzászólásuk lehetne, és egyben az lenne az utolsó is. Igaz, ahhoz hozzá sem tudnak röffenteni.

Skankhunt42 2017.01.21. 15:32:58

@ipartelep: jaj így akarsz a szaros blogodra olvasóközönséget toborozni? a lőtéri kutyát nem érdekli a "te" blogod. imádom olvasni amikor a demokraták cenzúráért sipákolnak.

Skankhunt42 2017.01.21. 15:38:31

@ipartelep: "Mindenféle további előzetes figyelmeztetés nélkül törlöm az agyhalott fidesz-bűnbanda rajongóinak esetleges hsz-ait. (Volt már ilyen.)
Én a szabadságot (benne a szólás- és sajtó) az egyik legfontosabb morális, és politikafilozófiai értéknek tartom."

lol, köpd magad szemen

Attilajukkaja 2017.01.21. 15:39:13

@torró:
"Be kell húzódni kis meleg odúnkba, és onnan pislogni a világra:DDD "
Ahhoz előbb meg kellene tudni teremteni egy kis meleg odút!!! Nem pedig várakra, kastélyokra, stadionokra költeni milliárdokat.

Hókirályfi 2017.01.21. 15:51:58

@Skankhunt42: ....."lol"...Hmmm...ez olyan hangulatú bejegyzés, mint az 56-os megemlékezések voltak: fiatalos..trendi...szexi..
Ajanlom még az "omg" használatát is..azzal még lehetne fokozni...:)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.01.21. 15:56:37

Én egy fideszes férget annyira sem méltatok, hogy belerúgjak.
A blogom egyik hozzászólásában (vagyis nem blogbejegyzésben) egy "előzmény miatt" ezt írtam:

"És hogy semmiféle tévedés ne essék, elmondok egy moderálási szabályt. Mindenféle további előzetes figyelmeztetés nélkül törlöm az agyhalott fidesz-bűnbanda rajongóinak esetleges hsz-ait. (Volt már ilyen.)
Én a szabadságot (benne a szólás- és sajtó) az egyik legfontosabb morális, és politikafilozófiai értéknek tartom. Azonban nálam ebbe nem fér bele az, hogy a saját blogomon eltűrjem az idióta és/vagy gazemberek beröfögéseit. Ugyanis a fidesz-bűnszervezet rajongóinál nincs más lehetőség: vagy idióta agymosott barmok, vagy/és gazemberek (is). Ilyen férgeknek én nem adok teret, itt egyetlen egy szót nem szólhatnak. Bújjanak vissza a gazdájuk fenekébe, és majd ott... Ezek az ocsmány alakok nekem ellenségeim. De nem csak nekem, hanem az országnak is. Hazaáruló bitangok, és egyben az emberiség ellenségei is. Azáltal azok, hogy egy fasiszta, antihumánus rezsimet támogatnak, pártolnak, azzal együttműködnek - tudatlanságból, vagy gonoszságból, ez mindegy is az eredmény szempontjából. Így természetesen, semmiféle válaszra nem méltatom őket, egyszerűen csak rövid úton megszabadulok tőlük, mint az életre, egészségre ártalmas férgektől. Merthogy azok..."

Ennek a blognak a gazdája persze azt tesz, amit akar. De ha fideszes férgeket is úgy kezeli, mint az értelmes, normális, jóakaratú embereket, akkor annak az lesz az eredménye a hozzászólásokban, ami most látszik.

Skankhunt42 2017.01.21. 16:13:24

@Hókirályfi: köszi, majd legközelebb!!

@ipartelep: vedd már észre mennyire szánalmas náci ocsmányság vagy

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.01.21. 17:07:56

@ipartelep: én nem vagyok ilyen radikális, persze nagyban függ a hangulatomtól. Ha olyanom van, takarítok majd, köszi.

PS: hozzáböfögni a te témáidhoz is tudnának, bármelyik filozófiai kérdésre lehet azt írni hogy te mocskos hazaáruló sorosbérenc libsi köcsög, nem? Na ugye.

Bii­visz 2017.01.21. 21:36:56

Már elszúrtátok!
Nem azért, mert ne lenne igazatok. Akár lehetne is.
Másotok nincs.
Hiteletek.
Azt mondjátok: NOlimpia, de azt gondoljátok NOrbán.
(Ebben az írásban pl. szó nincs olimpiáról.)
Az unalomig ismert "necsináljunksemmitmerbajlesz" típusú gazdasági érvek nem érnek többet, mint a legalább ugyananyira ütős gazdasági érvek az olimpia mellett.
Ha tényleg az olimpiával volna bajotok, akkor azzal kéne foglalkoznotok, miért nincs igaza pl. Kemény Dénesnek (akit - nem mellesleg - nem politikai akciók, kampányok, hanem a saját személyes teljesítménye hitelesít ország-világ előtt), aki arcát adta az olimpia-kampányhoz.
Az, hogy "korrupció", nem az olimpia, hanerm Orbán ellen érv.
Így aztán hamar támad az az érzése az embernek, hogy a valódi cél nem az olimpia megakadályozása, hanem, hogy "ártsunk Orbánnak".
Bármi áron.
Csakhogy ilyen álcélok mögé - még ha tényleg nem is akarnak olimpiát - nem lehet tömegeket behívni.
Mert a NOlimpia hiteltelen.
Csak a zorbángyülölők jönnek.
Mert az hiteles.
De ők meg kevesen vannak.
Ha elegen volnának, Orbán már nem volna sehol.
Így biztosítjátok - akarva, akaratlan - Orbán "örökös" hatalmát hülye, hiteltelen kampányaitokkal .

harmadikszem · http://harmadikszempont.blog.hu/ 2017.01.21. 23:40:25

@Bii­visz: én sajnos nem vagyok hiteltelen. Igazság szerint két hitelem is van, szerencsére nem deviza.

J. Mutzenbacher 2017.01.22. 00:08:30

@Bii­visz: Látod, az tipikus, ahogy a hozzászólásoddal máris kijelölted a frontvonalat az orbánisták és az anti- orbánisták oldalait létrehozva, holott elméletileg az olimpia rendezéséről szóló népszavazás kiírásáról szól a kezdeményezés. Tehát te sem tartod elképzelhetőnek, hogy valaki a kormány iránti érzelmeit félretéve foglaljon állást egy olyan kérdésben ami nem kormányzati, hanem nemzeti ügy. Ugyanígy a kormány is támadásnak vesz minden pártonkívüli kezdeményezést, mivel szerintük ez nem nemzeti ügy, hanem kormányzati hatáskör. Minden, de minden társadalmi- gazdasági történés egyben politikai ügy, ezáltal minden próbálkozás amivel a zemberek gyakorolni akarják a végrehajtó hatalom feletti társadalmi kontrollt, automatikusan Orbán elleni támadásnak minősül. Ellenlépéseket fognak tenni.
Kevesen vannak az orbángyűlölők, írod. Nem. Sokan vannak, csak nem egységesek. Ezért nem szeret a
kormány semmi olyan kezdeményezést amely- akár csak átmenetileg is- de összehozhatja a "másik oldalt"

Attilajukkaja 2017.01.22. 00:32:33

@J. Mutzenbacher:
"Ezért nem szeret a kormány semmi olyan kezdeményezést amely- akár csak átmenetileg is- de összehozhatja a "másik oldalt""
Nagyon igaz!!!!!! Ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni a lényeget.